Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, SM har en finish som vida överträffar prislappen.Semestrar i regnet ännu en vecka till.Njuter av finishen på denna. Känslan är bra mycket bättre än bra mycket dyrare ur..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SN086Ja, SM har en finish som vida överträffar prislappen.
Vad är det för referens på din?
Sea-gulls nya släpp
![]()
Svenskt idag.
Nästan så att baggen är assimilerad
![]()
Ha ha ha ha haTydliga och bra namn. BULE är en favoritfärg. Det är sen gammalt![]()
Oh denna färgen var läcker.Orient har släppt nya mako.. trevlig med 40mm och 20mm https://www.orientwatch.co.uk/or/en_GB/brands/orient/orient-mako-40/p/RA-AC0Q05P
Oh denna färgen var läcker.![]()
Oh denna färgen var läcker.![]()
Ja, tänk om de gjort den i en vettig strlk som typ 44-46..Oh denna färgen var läcker.![]()
Airains klockor är riktigt nice. Däremot är det bortom mitt förstånd hur man kan ha en parmentier crown på sous marine colab. Hade nog köpt en annars då jag älskar den designen. Får väl bli en GO SeaQ när para finns.Fick syn på denna fantastiska klocka. Micro men kanske inte affordable i vissas ögon. Kul initiativ vilket som
Airain Hemsida
Har för mig att jag sett någon länka till dom. Jag tror priset avskräcker många.Oklart om det varit upp tidigare, men de isländska klockorna JS Watches - någon som har erfarenhet av dem? Exempelvis Sif NART?