• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Samhällstjänst. Semestern slut.
Blir det höst nu?
20230828_070902.jpg
20230828_075104.jpg

Riktigt härlig duo! 😍

Ska du inte byta ut det där plastspännet på Tropic 2000-bandet? Det känns lite riskfyllt att använda det med tanke på hur klen den där pinnen är och plasten är ju inte från igår...
Jo det är exakt vad jag ska göra. Det passar rätt dåligt också, blir glapp så att säga. Nått bra förslag på ställe att införskaffa? :)

ZomboMeme 5047.jpg

Long time no see you cheap bastards! 🍻

Har nästan bara kört Tudor Ranger senaste året därav frånvaron från forumets skönaste tråd.

Var dock sugen på något nytt och slog till på en San Martin.

DSC09920.jpg

Lite vassa kanter på undersidan av boetten och linjerar som en Seiko tyvärr. Men riktigt bra finish och trevlig minimalistisk vibe från SM som vanligt.

Får slipa och polera kanterna och leva med linjeringen om den inte går i retur.

Lite issues men billig i drift. Motsatsen till min sambo alltså. Men säg för fan inte att jag sa det! 💣

DSC09923.jpg

Rangern har på sistone även fått konkurrens av Monta Triumph som nu sitter på länk från Ginault OR2.

Med Ginault länken så blir det tyngre och mer solid känsla på handleden.

Beggad Triumph i bra skick under 10-12k plus en länk från ginault är sjukt bra gada för pengarna. Rekommenderas starkt!

Lätt att hitta beggad i Nordamerika men kan behövas övertalning för att få nordamerikanerna att skicka till Europa.

👇🏽

Tillbaka
Topp