• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jaha @v0n då fick det bli något helt annat för fredagsbilden bara för att det är en klocka som jag inte har använt på länge. En affordable (500kr till BCF) av det franska märket Aurore som känns ganska micro då jag aldrig hört talas om det. Så skål då mina vänner och njut av denna fantastiskt fina klocka med sin skinande kopparfärgade tavla! 😁
IMG_4092.jpg

IMG_4098.jpg

Får bli lite macro på de mycket vackra detaljerna också. 👌
IMG_4105.jpg

IMG_4111.jpg

IMG_4110.jpg

IMG_4106.jpg

Ett paket kom idag 😀
Stl mässigt skrämmer den bort många men känns inte större än min gamla Sinn UX.
@Smooth Operator , även om det är titan så är den inte fjäderlätt vilket är skönt!
IMG_0512.jpeg
IMG_0513.jpeg
IMG_0515.jpeg
IMG_0517.jpeg
IMG_0518.jpeg
Härligt! Ser mycket bra ut. 👌
Jag har fortfarande den här i tanke på det som kan bli mitt första armbandsur i titan.

Härligt! Ser mycket bra ut. 👌
Jag har fortfarande den här i tanke på det som kan bli mitt första armbandsur i titan.
Väldigt nöjd med både klocka och kommunikationen. Köpte den direkt från RZE. Sen har de ngn i Berlin som sköter fsg i EU. Mick svarar inom en timme på mejl, skitbra. De fick in dem till Berlin i torsdags och min levererades idag 13.10.
IMG_0527.jpeg

IMG_0528.jpeg
IMG_0529.jpeg
IMG_0531.jpeg

IMG_0533.jpeg

Senast ändrad:
Väldigt nöjd med både klocka och kommunikationen. Köpte den direkt från RZE. Sen har de ngn i Berlin som sköter fsg i EU. Mick svarar inom en timme på mejl, skitbra. De fick in dem till Berlin i torsdags och min levererades idag 13.10.
IMG_0527.jpeg

IMG_0528.jpeg
IMG_0529.jpeg
IMG_0531.jpeg
Härligt! Ja, det är Watchbandit i Berlin som sköter säljet inom EU. De säljer även bl.a. Squale, Zelos, Gruppo Gamma och från de senare har jag även lite koll på deras "budgetmärke" Venturo och en GMT-modell.

Tillbaka
Topp