Tuffar vidare med Helberg! En tysk kloss (Kloß?) av högsta kvalitet. En Matic på steroider. Ett brons-ankare. I princip omöjlig att fota då det våldsamt välvda, höga glaset hittar reflektioner i alla vinklar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det känns som om man behåller orangea band så blir det som att man omfamnar sommaren för att behålla den så länge det går.Somrig lördag. Kollar till tomatodlingen.
![]()
SOL??Somrig lördag. Kollar till tomatodlingen.
![]()
Vad är det mått på den?Heads Up!
Då Omega Polaris har stulit all tid då guld eller brunt ska matchas så kommer nog Brew Metric gold avyttras. Levererad på "guld"-länk och låtit @danko sy upp detta strutsben. Har även en custom Steveostronk i grönt. I princip oanvänd men har hunnit med ett antal bandbyten för fotosessioner.
![]()
Boetten är 36mm x 41,5mm x 10,75mm. Knappar ej medräknade.Vad är det mått på den?
SATFLÄSK.Javisst! Grymt väder i Blekinge idag
![]()
Jag gick förbi ditt hus idag!På andra sidan av kåken pågår Helsingborgs Marathon. Här blir det rodelträning i solstolen.
![]()
![]()
Se där ja! Ja, jag tyckte nog att auran ändrades för en kort stund idag.Jag gick förbi ditt hus idag!Sprang inte hela maratonet men en bit blev det på stafetten. Riktigt nöjd! Nu får det bli en öl på terrassen, det har man väl gjort sig förtjänt av?
![]()
![]()
Oj, såg intressant ut! Är det 41 mm som originalet?Ny från SM som släpps under september
![]()
Oj, såg intressant ut! Är det 41 mm som originalet?
Edit: eller 38 kanske
Ja, det vore ju trevligt.Framgår inte... hoppas på 38 el.39
Vilken Ebay-sida använder du för att hitta dessa och vilka sökord? Är väldigt sugen på att klicka hem en eller två Seiko tanksDu rubbar min världsbild, jag närmar mig 50 och kollar numera bara på små klockor. Trodde det hängde ihop med att jag börjar nå en mogen ålder så att säga.
anyway...
på samma tema har jag fått hem tre små seikokvartsare. Det dräller av sådana på ebay i alla möjliga färgkombinationer för typ 250 spänn styck och för det priset tänkte jag att "vafan hur illa kan de vara?" Är hittills positivt överraskad, de håller tiden bra. Ska köra dem på milanes-länk de gånger skjortan åker på. Tror faktiskt jag behöver några till för färgmatchning...
Det är ju september.Ny från SM som släpps under september
![]()
Jag vet inte så mycket om de där annat än att de är billiga begagnade kvartsare, med refurbished tavla. "Lädret" de kommer på imponerar inte, så det lär du vilja byta.
Kan vara lite trixiga att hitta. Det står alltid slutsålt på säljarna av någon anledning. Här har du några att klicka på. När du klickat på några får du fler och fler i rekommendationerna.
Någon speciell färg/form/metallkombo du är ute efter?
![]()
Seiko Slim Black Face Quartz Men's Wrist Watch Japan Made New Battery Installed | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Seiko Slim Black Face Quartz Men's Wrist Watch Japan Made New Battery Installed at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
![]()
Seiko Slim Quartz New Battery Japanese Roman Dial Men's Wrist Watch SQ25 | eBay
Model Seiko Slim. Dial New Dial. Functions Hour,Minute,Seconds. Hands Steel Hands. Case New Case. Glass New Glass. Strap New Strap.www.ebay.com
![]()
Seiko Slim Quartz New Battery Japanese Roman Dial Men's Wrist Watch SQ15 | eBay
Model Seiko Slim. Dial New Dial. Functions Hour,Minute,Seconds. Hands Steel Hands. Case New Case. Glass New Glass. Strap New Strap.www.ebay.com
![]()
Seiko Slim Quartz Men's Japan Made Tank Wrist Watch White Dial-Battery Installed | eBay
"WATCHUB"BEING A PROFESSIONAL WATCH DEALERS PROVIDES THE BEST BUYING EXPERIENCE. This Could Run 1-2 Minutes Fast Or Slow In 24 Hours, However We Try To Keep It As Accurate As Possible But Don't Expect It To Work As A New Piece.www.ebay.com![]()
Seiko Slim Quartz New Battery Japanese Men's Wrist Watch V63 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Seiko Slim Quartz New Battery Japanese Men's Wrist Watch V63 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Det är ju september.var hittar man den, eller var såg du denna bilden?
Feikos? Nooo! sånt kan man ju inte köpaFrån Indien.... det där är fejk-seiko allihop.
Feikos? Nooo! sånt kan man ju inte köpa![]()