Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt bra kvalite nuförtiden?
Jodå.Snyggt bra kvalite nuförtiden?
Hade en för några årsedan.
![]()
Va ett tag sedan jag postade
![]()
Nej den är på varje dagAllt är förlåtet
..för du har sålt applewatchen hoppas jag!?!?![]()
Blir inget bad i helgen heller. Har fått infektion i operationssåret så det blir att vänta. Men helt lottlös i tillvaron är jag inte. Jag har ju fått antibiotika istället för bad!Typiskt! Tar en kanonkula för oss båda sålänge
![]()
![]()
![]()
![]()
LänkenVintage och mitt hjärta klappar lite snabbare.
![]()
Det där stället låter nästan som huvudstadenGodmorgon. Hoppas ni får en bra fredag.
![]()
![]()
Ja jävlar i min låda, den var ju stentuffLaco Atacama 2 UTC Quartz.
530€
![]()
Mycket bra... Den där kan man inte se sig mätt påSa jag att det är ganska bra lume också?
Nu tillbaka på gummit och svarta ringen.
![]()
Kikade länge och väl på den som låg på k&s. Har du lumat om visarna?Vintage och mitt hjärta klappar lite snabbare.
![]()
Mycket bra den ocksåTestar länken![]()
![]()
![]()
Oj, vad jag saknar min Matic. Nog dags att börja sparaGodmorgon tråden. Kaffe här
![]()
Fy faan vad cool den är!Testar länken![]()
![]()
![]()
Stämmer. Fått ny död lysmassa blandad för att matcha index samt en Ladder länk.Ja jävlar i min låda, den var ju stentuff
Mycket bra... Den där kan man inte se sig mätt på
Kikade länge och väl på den som låg på k&s. Har du lumat om visarna?
Mycket bra den också
Oj, vad jag saknar min Matic. Nog dags att börja spara![]()
Kul Seiko! Vad är det för något och var hittar jag en?Nästan så man skulle slänga upp en annons så jag kan vara först med en renodlad Twotone quartzbonanza
![]()
Du har två armarNej den är på varje dag![]()
8229-5040 står det på baklocketKul Seiko! Vad är det för något och var hittar jag en?![]()
Topp! Hoppas vi hörs då8229-5040 står det på baklocketOm jag känner mig själv rätt så säljer jag den snart. Hör av mig isf
![]()
Har på mig den idag faktisktTopp! Hoppas vi hörs då![]()
Ha, ha..., jajemensan! Kul grej, vilket först var lite störigt med tanke på att vi har haft P-förbud en vecka (de har målat linjer m.m.) på andra sidan gatan. Det hävdes idag så när jag gick för att parkera om och såg lappen på min bil som stod i "splendid isolation" så började hornen i pannan att växa. Sen blev det ju ett stort
Haha en släkting till mig fick också hornHa, ha..., jajemensan! Kul grej, vilket först var lite störigt med tanke på att vi har haft P-förbud en vecka (de har målat linjer m.m.) på andra sidan gatan. Det hävdes idag så när jag gick för att parkera om och såg lappen på min bil som stod i "splendid isolation" så började hornen i pannan att växa. Sen blev det ju ett stort.
för topic.