Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det allt doktorn kunde bjuda på? Hjälp, ont...medicin eller nåt? HallåVi får döpa om tråden till sjuk och kroppsskadetråden.
Vi får döpa om tråden till sjuk och kroppsskadetråden.
Haha, mja brutna revben - jobbigt i tre veckor sen blir det bättre och efter sex veckor brukar det vara braVar det allt doktorn kunde bjuda på? Hjälp, ont...medicin eller nåt? Hallå![]()
![]()
hehe det är ganska lugnt faktiskt, har hänt några ggr förr här om man säger såHaha, mja brutna revben - jobbigt i tre veckor sen blir det bättre och efter sex veckor brukar det vara bra
Tips är att inte nysa, skratta eller hosta.
Jag bröt fem i en bilolycka för många år sedan. Sova halvsittande i fåtölj var bäst och så maxdosera med Alvedon.
Jyckens ögon säger att ni ska ut och gå en lång svängSämre morgon kan man ha! Solsken, gott sällskap och gott kaffe. Deepstar II sitter på men nu blir det snart byte till G-shock när det är dags för cykelreparationer.
![]()
![]()
Haha, det enda han säger där är han vill äta upp min smörgås!Jyckens ögon säger att ni ska ut och gå en lång sväng-NU.
Jag förutsätter att doktorns specialitet är urologi. Allt annat är ju opassande i ett klockforum.Vi får döpa om tråden till sjuk och kroppsskadetråden.
Fin, har en FliegerArchimede fyller 20 år.
1280 euro och med vår skitvaluta så blir 15300:- för den...
![]()
100 YEARS
www.archimede-watches.com
![]()
Trams för märkeskåta. Tur man inte måste åka med på hajptåget om man inte vill.
Evighetssolar, 200m WR, plast...400 spännSåklart inte lika snofsigt som en plastklocka som det står bLaNcPAiN på tavlan men ändå
![]()
![]()
Därför jag skrev mer plast ju= bang for the buck, 45mm! bara för riktiga karlakarlar
Q&Q är nån underavdelning till Citizen så säkert inte kattpiss så sett, finns i mindre storlekar också:
![]()
Undrar hur lumen är, ser fräsig ut iallafall! Men 45mm passar nog bara 9-åringar med @LoveL i släktträdet är jag räddDu vet väl inte hur stor min 9åring är
Ska kika på den !
Ni som äger Armida i allmänhet och A1 brass i synnerhet, hur upplever ni kvaliteten? Är den stor eller lite mindre i känslan runt handleden?
Är det en tålig klocka?
Hur är deras kundservice?
Hade jobbat hela dagen med klockan, sen när jag kom hem och tog av mig tröjan så märkte jag att klockan satt helt löst, tur att man inte tappade den under dagen.
Barton gummi som gått av där bandstiftet sitter, någon som varit med om
Tack för svar42mm bärs ganska nätt men tjock. Haft några olika i mässing och en i stål. Även haft en 45mm och det är en rejäl bit!
Tåliga är de, som en stridsvagn![]()