• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Var det allt doktorn kunde bjuda på? Hjälp, ont...medicin eller nåt? Hallå 👋🏼 😅
Haha, mja brutna revben - jobbigt i tre veckor sen blir det bättre och efter sex veckor brukar det vara bra 😀
Tips är att inte nysa, skratta eller hosta.
Jag bröt fem i en bilolycka för många år sedan. Sova halvsittande i fåtölj var bäst och så maxdosera med Alvedon.
IMG_0709.jpeg

Haha, mja brutna revben - jobbigt i tre veckor sen blir det bättre och efter sex veckor brukar det vara bra 😀
Tips är att inte nysa, skratta eller hosta.
Jag bröt fem i en bilolycka för många år sedan. Sova halvsittande i fåtölj var bäst och så maxdosera med Alvedon.
hehe det är ganska lugnt faktiskt, har hänt några ggr förr här om man säger så 🙋🏼
Värre när det är på ryggsidan och/eller flera som du säger, ugh!

Vi får döpa om tråden till sjuk och kroppsskadetråden.
Jag förutsätter att doktorns specialitet är urologi. Allt annat är ju opassande i ett klockforum.
Förbaskat synd förresten att titeln urolog är upptagen. Horolog låter klart sjaskigt och solkigt. För tankarna till Paulo Roberto typ...
Nåja, därmed avslutar vi dagens session av Snillen Spekulerar och tar en kaffe på det...
20230909_090359.jpg

Trams för märkeskåta. Tur man inte måste åka med på hajptåget om man inte vill.

Evighetssolar, 200m WR, plast...400 spänn 👇🏼 Såklart inte lika snofsigt som en plastklocka som det står bLaNcPAiN på tavlan men ändå 😁
RP30J001_Cut2_1800x1800.jpg

RP30J002_Cut2_1800x1800.jpg

Därför jag skrev mer plast ju 😂 = bang for the buck, 45mm! bara för riktiga karlakarlar 💪🏼

Q&Q är nån underavdelning till Citizen så säkert inte kattpiss så sett, finns i mindre storlekar också 🙂 :

Du vet väl inte hur stor min 9åring är 😂
Ska kika på den !
Undrar hur lumen är, ser fräsig ut iallafall! Men 45mm passar nog bara 9-åringar med @LoveL i släktträdet är jag rädd 🫣

Citizen idag igen, som majoriteten av dagarna sedan länken köptes tidigare i somras. Mycket bra kombo, vet dock inte vad länkbitarna väger men det kan jag undersöka vid intresse.

1000009664.jpg
1000009666.jpg

Ni som äger Armida i allmänhet och A1 brass i synnerhet, hur upplever ni kvaliteten? Är den stor eller lite mindre i känslan runt handleden?
Är det en tålig klocka?

Hur är deras kundservice?

Ni som äger Armida i allmänhet och A1 brass i synnerhet, hur upplever ni kvaliteten? Är den stor eller lite mindre i känslan runt handleden?
Är det en tålig klocka?

Hur är deras kundservice?

42mm bärs ganska nätt men tjock. Haft några olika i mässing och en i stål. Även haft en 45mm och det är en rejäl bit!

Tåliga är de, som en stridsvagn 😎

Senast ändrad:
Hade jobbat hela dagen med klockan, sen när jag kom hem och tog av mig tröjan så märkte jag att klockan satt helt löst, tur att man inte tappade den under dagen.
Barton gummi som gått av där bandstiftet sitter, någon som varit med om

Kontrollera så inte boetten nött sönder bandet. Kan göra det om bandstiften sitter långt in bandhornen.

Tillbaka
Topp