Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hatar franska vitlöksostar !![]()
Har pumpat in så mycket musik av alla möjliga sorter in i öronen under veckan att nu får det allt bli lite klassisk ståuppkomik.
-Första varningssignalen, en skvätt ljummen Koskenkorva![]()
Fransosen flanerar.Promenad i solskenet.
![]()
Härliga Ransvik!Efter husvisning blev det utflykt till Kullaberg med familjen. Riktigt härlig dag och som vanligt var det Aquastar som satt på armen.Ångrar att jag inte hade med cyklop och badbrallor för vattnet hade var lika klart som i Medelhavet.
![]()
![]()
![]()
Skulle väl kasta ett öga på Gruppo gamma om jag vore du!Någon som har koll på om det finns liknandet klockor som denna panna fast till ett lite mer lättåtkomligt pris?
Är alltså stilen med en ren tavla och tooligt utseende som jag är ute efter samt en svart boett.
Helst inte mer än 42mm
![]()
Hade denna ett tag. Vet inte vem som äger den nu dockNågon som har koll på om det finns liknandet klockor som denna panna fast till ett lite mer lättåtkomligt pris?
Är alltså stilen med en ren tavla och tooligt utseende som jag är ute efter samt en svart boett.
Helst inte mer än 42mm
![]()
Efter husvisning blev det utflykt till Kullaberg med familjen. Riktigt härlig dag och som vanligt var det Aquastar som satt på armen.Ångrar att jag inte hade med cyklop och badbrallor för vattnet hade var lika klart som i Medelhavet.
![]()
![]()
![]()
Härliga Ransvik!![]()
Ja, dit måste du åka! Härlig miljö. Har varit där i stort sett varje sommar sen barndomen. På 70-talet badade man bort det "fådda" från övningarna kvällen innan på Seaside Club på Grand Hotell. Några mellisar och ett antal klipphopp och man var redo för nästa övning.Ransvik alltså... har varit på kullaberg många gånger men aldrig där.
Skriver upp till nästa sommar.
Brukar bli Arild och flickorna på skäret när vi är där... och bad i farhult
Tack för förslaget!Skulle väl kasta ett öga på Gruppo gamma om jag vore du!
![]()
Gruppo Gamma
Timekeeping instruments from a bygone era, reimagined and resurrected for modern wrists.gruppogammawatches.com
Jätte fin, tyvärr lite storHade denna ett tag. Vet inte vem som äger den nu dock44mm tyvärr.
![]()
Kanske denna? Hör av dig till john. Han kan nog få tag i en panerai-inspirerad urtavla.Jätte fin, tyvärr lite stor![]()
Tack för förslaget!Kanske denna? Hör av dig till john. Gan lN nog få tag i en panerai-inspirerad urtavla.
![]()
DLC Steel Crossfire - Skull Dial
Unique Top Quality Automatic Sports mechanical full solid CuSn8 wristwatch, high-beat 28,800 bph smooth-sweeping second hand Miyota 9015 full automatic movement with hacking function, screw-down crown with 200M water resistant case, matching solid CuSn8 buckle, sapphire crystal and thick crazy...vancouverwatchco.com
En sån här kanske. Kanske rent av just den här. Samma klocka men med lite olika band.Någon som har koll på om det finns liknandet klockor som denna panna fast till ett lite mer lättåtkomligt pris?
Helst inte mer än 42mm och inte en homage
![]()
(Fick lära mig ett trick i somras; ta en tidning, blöt den lite, doppa den i aska och sen får du bort sotet på kaminglaset på några sekunder. Nästan som magi.)Oktober...
![]()