• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Godmorgon. 1 oktober.
20231001_084807.jpg

Den här var ju najs

IMG_0955.jpeg

IMG_0953.jpeg

Någon som har koll på om det finns liknandet klockor som denna panna fast till ett lite mer lättåtkomligt pris?😊
Är alltså stilen med en ren tavla och tooligt utseende som jag är ute efter samt en svart boett.
Helst inte mer än 42mm och inte en homage😊
IMG_2740.jpeg

Senast ändrad:
Någon som har koll på om det finns liknandet klockor som denna panna fast till ett lite mer lättåtkomligt pris?😊
Är alltså stilen med en ren tavla och tooligt utseende som jag är ute efter samt en svart boett.
Helst inte mer än 42mm😊
IMG_2740.jpeg
Skulle väl kasta ett öga på Gruppo gamma om jag vore du!

Efter husvisning blev det utflykt till Kullaberg med familjen. Riktigt härlig dag och som vanligt var det Aquastar som satt på armen. 😁 Ångrar att jag inte hade med cyklop och badbrallor för vattnet hade var lika klart som i Medelhavet.
PSX_20231001_183714.jpg
PSX_20231001_183536.jpg
PSX_20231001_183750.jpg

Ransvik alltså... har varit på kullaberg många gånger men aldrig där.
Skriver upp till nästa sommar.
Brukar bli Arild och flickorna på skäret när vi är där... och bad i farhult

Ransvik alltså... har varit på kullaberg många gånger men aldrig där.
Skriver upp till nästa sommar.
Brukar bli Arild och flickorna på skäret när vi är där... och bad i farhult
Ja, dit måste du åka! Härlig miljö. Har varit där i stort sett varje sommar sen barndomen. På 70-talet badade man bort det "fådda" från övningarna kvällen innan på Seaside Club på Grand Hotell. Några mellisar och ett antal klipphopp och man var redo för nästa övning. 😀

Jätte fin, tyvärr lite stor😄
Kanske denna? Hör av dig till john. Han kan nog få tag i en panerai-inspirerad urtavla.

Senast ändrad:
Kanske denna? Hör av dig till john. Gan lN nog få tag i en panerai-inspirerad urtavla.
Tack för förslaget! :)

Helst inte mer än 42mm och inte en homage😊
IMG_2740.jpeg
En sån här kanske. Kanske rent av just den här. Samma klocka men med lite olika band.
Mäter 42 mm.
20230503_170113.jpg
20230625_163722.jpg
20230316_212706.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp