• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

DSC09946.jpg

Äntligen helg! 🍻

Den förlorade sonen är tillbaka 😃

80-talet - var det inte då AHA slog igenom med sin episka video?
D1-Milano-Sketch-7.jpg

D1-Milano-Sketch-5.jpg

Hittade en recension på den och måste säga att den är ju väldigt cool! Finns tyvärr bara vita varianten kvar som inte känns lika kul. Men ändå, inovativt släpp 😎

Är det någon i tråden som har/har haft Dalton 2 och vad är i så fall omdömet? MALM har utförsäljning med en prissänkning på ca 3K.
Jag hade en AirWolf UTC, men sålde den efter en månad för att den var för hårt blästrad för min smak. Kvartskronografen Dalton 2 har lite mer bling.

Är det någon i tråden som har/har haft Dalton 2 och vad är i så fall omdömet? MALM har utförsäljning med en prissänkning på ca 3K.
Jag hade en AirWolf UTC, men sålde den efter en månad för att den var för hårt blästrad för min smak. Kvartskronografen Dalton 2 har lite mer bling.
Har haft en Dalton och upplevde den som trevlig på många sätt. Det som jag upplevde lite negativt var att bezeln var väldigt trög i vridningen och svårt få grepp om så krävs rejäla nypor och kraft. Sedan gilla jag inte riktigt dom polerade mittbitarna på länken utan hade föredragit att den varit helt borstad men är ju en smaksak.
Prisvärd för det där priset👍

Har haft en Dalton och upplevde den som trevlig på många sätt. Det som jag upplevde lite negativt var att bezeln var väldigt trög i vridningen och svårt få grepp om så krävs rejäla nypor och kraft. Sedan gilla jag inte riktigt dom polerade mittbitarna på länken utan hade föredragit att den varit helt borstad men är ju en smaksak.
Prisvärd för det där priset👍
Tack för omdömet! 🙏
Jag rattar inte bezlar i någon större omfattning så det funkar nog. Har ej heller problem med de polerade mittbitarna, men skulle nog variera med ett läderband, t.ex. Rios1931 Performance som jag har på min Airman. Det är ett riktigt skönt band.
20230930_111156~2.jpg

Tillbaka
Topp