Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
80-talet - var det inte då AHA slog igenom med sin episka video?
![]()
![]()
![]()
Polycarbon 40.5mm - Black Sketch | D1 Milano
La nostra icona monocromatica. Semplice, innovativo e di design. Il Polycarbon si fonde con lo stile più diffuso dell’ultimo decennio: lo street style.eu.d1milano.com
Nytt från RZE på G?
Japp släpps 10 oktober. En Ny Resolute. Den ser ut så här nu.Nytt från RZE på G?
Snart är det dags att pumpa gubben
Allt klär en skönhet, så även rallyläder på fransosen.Godmorgon. Ha en trevlig lördag.
![]()
Har haft en Dalton och upplevde den som trevlig på många sätt. Det som jag upplevde lite negativt var att bezeln var väldigt trög i vridningen och svårt få grepp om så krävs rejäla nypor och kraft. Sedan gilla jag inte riktigt dom polerade mittbitarna på länken utan hade föredragit att den varit helt borstad men är ju en smaksak.Är det någon i tråden som har/har haft Dalton 2 och vad är i så fall omdömet? MALM har utförsäljning med en prissänkning på ca 3K.
Jag hade en AirWolf UTC, men sålde den efter en månad för att den var för hårt blästrad för min smak. Kvartskronografen Dalton 2 har lite mer bling.
![]()
Dalton 2 Black Chronograph 41 Ltd.
Dalton 2 Chronograph. Boett 41 mm i rostfritt stål 316L. Svart urtavla applicerad med C1 lume. Seiko VK63 Meca-kvarts urverk. Vattentät till 100 m. Monteras på beställning i vårat urmakeri i Linköping. 5 års garanti.se.malmwatches.com
Tack för omdömet!Har haft en Dalton och upplevde den som trevlig på många sätt. Det som jag upplevde lite negativt var att bezeln var väldigt trög i vridningen och svårt få grepp om så krävs rejäla nypor och kraft. Sedan gilla jag inte riktigt dom polerade mittbitarna på länken utan hade föredragit att den varit helt borstad men är ju en smaksak.
Prisvärd för det där priset![]()
Byteslördag?Som vanligt när jag får en nytändning på något blir jag lite intensiv. Har ytterligare två st skräddarsydda stronkar som måste provas. Dessa två som ligger omonterade är från Steveo och det monterade är strutsben från @danko. Originallänken är jag inte mogen för ännu.
![]()
Nope, ska ge Brew en chans.Byteslördag?