Lite fomo tycker jag allt de sysslar med med sina långa ledtider från beställning till leverans och långa mellanperioder då referenserna inte går att få tag i. Ok det kan ju bara vara ett microbrand som inte har de finansiella musklerna att göra några chansningar men jag tycker att de varit med såpass nu och borde ha såpass koll på sin försäljning att de kunde ta lite mer höjd i sin lagerhållning. Känns som de vill ha hängslen och livrem i varje batch de tillverkar och vill veta försäljningsvolymerna innan de lägger order, vilket leder till månadslång väntan på leverans varje gång de släpper.Do it! Vilken tavla gillar du mest? Jag lutar åt Cali eller Denali (gillar prickarna).
Gillar att Serica skippar all sorts FOMO-marketing. Ingen LE ingen numrering av de första.
Har redan 4512 Commando.
Med det sagt så är det otroligt hur mycket fanboy jag är för detta märket, det är nästan pinsamt. Det är i princip deras GMT som jag var ganska kall inför annars är jag helsåld. Denna uppdateringen är helt otroligt bra. Själv älskar jag den gamla "Cyma" boetten mer men rent kommersiellt blir ju detta en slamdunk med slimmare bandhorn, tunnare profil, automat och kronometer. Jag har sagt att med automat vore 4512 den ultimata GADA klockan och det gäller i än högre grad med de övriga förändringarna. Kommer inte köpa nu men det skulle förvåna mig storligen om jag inte gör det nån gång inom de närmsta åren.