Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så där jaDen där är riktigt fin, en sån skulle man ju kunna tänka sig![]()
Orange bezel mot det svarta är riktigt braKlockbyte för städning samt förberedelse för kvällens underhållning i vostok tråden.
![]()
Dom där är riktigt finaDagens Micro
TackDom där är riktigt fina![]()
Efter en månad med den här pjäsen konstaterar jag att den vida överträffar det löjligt låga priset. HaBraLördag!
![]()
![]()
Ett av dina bättre köp? Perfekt som fattigmandestro
Jomen den har ju tagit mycket tid sen den kom in i huset. Bra länk också men gillar ju Isofrane.Ett av dina bättre köp? Perfekt som fattigmandestrooch snygg på grått Iso
.
Magic!Dags att aska ur spisen och göra rent glasen.
![]()
Och precis som @Dr. D använder jag fuktat tidningspapper med aska. Björkaska ska det vara.
![]()
Titt så grant det blev.
![]()
Jo men den var rätt billig så undrade mest om det var nån franken/mod... Kan inget alls om gamla Seiko!Haha du behöver inte ge oss någon förklaring
Om du vill ha den - köp den![]()
Jo men den var rätt billig så undrade mest om det var nån franken/mod... Kan inget alls om gamla Seiko!
Ja, men jag utgick från att den bara var utskruvad. A ja, det blir nog bra!Kronan ser lite konstig ut?
Jag tycker den ser skum ut. 6309-7040 tavla och visare. Finns det fler bilder som bättre visar boett och krona?
Ja, visst? Vad är den värd ungefär i det där skicket?Jag tycker den ser skum ut. 6309-7040 tavla och visare. Finns det fler bilder som bättre visar boett och krona?
Såhär ser min ut från samma vinkel![]()
Kanske 4000 med länken gissar jag på. Men jag är ingen expert. Vad begär de för den i annonsen?Ja, visst? Vad är din värda ungefär i det där skicket?
Ah, ok. Jag skulle få den mkt billigare än så, men utan länk då. Ska kolla med honom först ang. kronan så den är som den ska. Ville bara ha nåt enkelt i trädgården men nu känns det bara krångligt och sånt är jag för gammal förKanske 4000 med länken gissar jag på. Men jag är ingen expert. Vad begär de för den i annonsen?
Det finns väl bättre klockor för sånt än vintage Seiko? Det är svårt med reservdelar.Ah, ok. Jag skulle få den mkt billigare än så, men utan länk då. Ska kolla med honom först ang. kronan så den är som den ska. Ville bara ha nåt enkelt i trädgården men nu känns det bara krångligt och sånt är jag för gammal för![]()