Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt med canvasband.Fick bli lite ”dressat” idag
![]()
Är kanske min gamla som jag sålde för ett tag sedanGlad jag fångade tillbaks denna illa kvickt. Haft ett par stycken tidigare och högg detta, knappt använda ex, för under en tuss inkl frakt. Bara idioti att sälja.
![]()
Fick bli en liten kvällsbild på Saturation också. Förbaskat nykär.
![]()
Krya på dig och Ice Age är ju översta hyllan då det gäller animerade filmer!Haft svårt o hänga av Paneraien sen den ankom. Men när man är hemma o är sjuk kan man väl unna sig något ombyte iaf..
Observera mjukiskläder. Något man bara bär om jag är sjuk. Ice Age och Fernet Branca står på schemat ikväll.
![]()
Snygg? Är det din eller är det något nytt på g för nodus?
Maaasipantåååta! Och är det till frukost så kan du ju sätta prinskorvar i den istället för ljus. Prinsesstårta med prinskorvar! Det blir en frulle det. Smaklig spis!Har gjort en prinsesstårta vi ska ha till frukost imorgon. "Äta bör man, annars jävlar"
![]()
HahaJäkligt finHojta till när du tröttnar på den
![]()
Nytt ltd 75pcsSnygg? Är det din eller är det något nytt på g för nodus?
Fredagsklockan!
![]()
Bäst på gummit.
![]()