Hallå allihop!
Det var inte igår jag besökte min absoluta favorit tråd på KS och ändå längre sedan jag skrev ovan inlägg, ca 3,5 år för att vara lite mer exakt. Föga visste jag då vilken turbulens mitt inlägg skulle sätta igång men det bör nog alla som var med på den tiden minnas
Denna underbara pjäs från Panerai som satte igång hela min bronsmani släpptes som bekant 2011 så det har hunnit rinna ändå mer vatten under broarna sedan dess. Jag hade nog vid det här laget hunnit inse att mina chanser till att kunna införskaffa en PAM Bronzo var försumbara och hunnit förlika mig med det.....men skam den som ger sig, för ca 1 vecka sedan så hände det! Jag fick en fantastisk möjlighet till att förvärva en sprillans ny Baby Bronzo varpå jag naturligtvis tog tjuren vid hornen och slog till på en Blu Abisso
Så är jag då nöjd är frågan?
Absolut! Det här det absolut häftigaste jag någonsin haft och är precis så bra och ändå bättre än jag någonsin vågat hoppas på.
Är då mina bravader med att söka efter nästa dinka över efter att jag äntligen lyckats fånga min grail?
Aldrig i livet!
Vilken underbar duett

Slutligen vill jag bara råda alla att köpa det som man vill ha vare sig det är homage, copage, micro eller etablerat och använda det med glädje för i slutändan så bär ändå alla vägar till Rom
God Jul bästa Microtråden