• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Master J

Audemars
2-Faktor
Den där är riktigt festlig! Är den köpt på forumet? Det kan ju inte finnas allt för många i det fantastiska skicket och jag är säker på att ett par andra har haft en sådan... @Master J @LoveL ? 🤔

Tack. Ja jag är mycket förtjust i den här. Mycket riktigt har den sitt ursprung i tråden. Övertagen efter @LoveL . Huruvida den dessförinnan varit hos @Master J är för mig okänt. Men det är väl rimligt med tanke på flippandet av guldkorn i denna relativt smala krets av nördar.
20231215_091137.jpg

Det uret är synnerligen förtjusande och jag när fortfarande en förhoppning att det så småningom skall landa på min arm. Jag har väl fortfarande kölapp nummer ett?

Jodå, du har förstaplatsen i kön på den. Det ser dock inte ut som att den har några planer på att flytta hemifrån inom överskådlig tid.🙂

Nä, jag har inte haft den där... men kan gärna ta kölapp nr.2 😀
 

Robin08

Omega
2-Faktor
Ser en hel del CW här, otroligt sugen på deras militärinspirerade. Men först måste jag nå 50 poster så jag kan lägga upp denna till försäljning 😂
 

Bilagor

  • 1000025721.jpg
    1000025721.jpg
    216.8 KB · Visningar: 4
  • 1000026298.png
    1000026298.png
    124 KB · Visningar: 4
  • 1000026297.png
    1000026297.png
    129.9 KB · Visningar: 3
Topp