Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tjusigt! Tack själv och slit den med hälsan!
Eller hur?!Riktigt tjusig, grattis! Har du någon bild på tavlan?
God morgon. Det är kanske så att du helt enkelt bara har förvaltat din GUL enligt följande klassiska förhållningssätt:Godmorgon. Mikro affordable x2. WS med dottern. Oklart om hon lånat eller helt enkelt annekterat min GUL.
![]()
Snyggt. När får du på henne ett bund?Godmorgon. Mikro affordable x2. WS med dottern. Oklart om hon lånat eller helt enkelt annekterat min GUL.
![]()
Enig! Den där såg bra mkt bättre ut än de andra badankornaSåg Swatch och Blancpain är igång igen med ny färg. Svart skulle jag faktiskt kunna tänka mig testa. Inte helt såld på dom tidigare färgerna.
![]()
Ja och så har man 90 meter tillgodo när man doppar rumpan i viken i sommar.Enig! Den där såg bra mkt bättre ut än de andra badankorna![]()
Ja och så har man 90 meter tillgodo när man doppar rumpan i viken i sommar.
Den där va rju riktigt snygg! Blir väl omöjlig att få tag på tyvärr.Såg Swatch och Blancpain är igång igen med ny färg. Svart skulle jag faktiskt kunna tänka mig testa. Inte helt såld på dom tidigare färgerna.
![]()
Enig! Den där såg bra mkt bättre ut än de andra badankorna![]()
Undrar om hörselkåpor ingår? Det är det högljudda tröskverket Sistem 51 under huven.Ja och så har man 90 meter tillgodo när man doppar rumpan i viken i sommar.
Jag köpte den gul/svarta i London i höstas. Har varit ganska nöjd med den. Men den nya ser ju betydligt najsare ut.Såg Swatch och Blancpain är igång igen med ny färg. Svart skulle jag faktiskt kunna tänka mig testa. Inte helt såld på dom tidigare färgerna.
![]()
Alldeles för länge, någon har fått för sig att vi ska köpa ett hus och det kostar tydligen en massa pengar!
Haha, helt rätt! Ska ta det med FruBr så får vi se vad hon säger...![]()
Cool bild!Roar mig med att titta på lite gamla bilder
Augusti 2020, Mikros som badar
Av dessa har jag endast en kvar. Det går undan med flipandet,
Saknar faktisk en hel del av dom men det har ju tillkommit annat i stället
![]()
Vilken fullträff!Nytt band från Erikas.
![]()