Ganska avis ... om du är sugen på Aquadive igen...Startar veckan med Italienaren
Grymt trevlig klocka faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ganska avis ... om du är sugen på Aquadive igen...Startar veckan med Italienaren
Grymt trevlig klocka faktiskt
Ganska avis ... om du är sugen på Aquadive igen...
Du vet vart Anonimon hör hemma när du tröttnat
Två mycket trevliga klockor
Du vet vart Anonimon hör hemma när du tröttnat
Jag har inte råd med en med nya logganJodå
Fast jag trodde det var Super-Crille som var längst upp på listan
Jag har inte råd med en med nya loggan
Nej, 1490 euro är mycket med dagens kurs.
Sen finns väl bara den blå kvar.
Jag överlever ett tag till med gamla loggan och brun tavla
Jag gillar ju iofs den ljusblå men ja, bara den färgen kvar om man vill ha loggan istf namnet.Nej, 1490 euro är mycket med dagens kurs.
Jag har sagt det förr men faan vad snygg den är, den där superkrillen.Nej, 1490 euro är mycket med dagens kurs.
Oh boy! Tjusigt värre! Väntar på en Commando variant själv. Stod late-feb när jag beställde, nu gäller late-april ser jag.Det är precis vad man förväntar, en slimmad och mer "elegant" 4512. Sitter som en dröm och jag tror nog att bonklipet funkar ännu lite bättre med en lite mindre chunky boett. Sen är jag ju personligen en fan av breda glasringar/små tavlor så för mig hade de gärna fått behålla de gamla proportionerna men rent objektivt tror jag det är rätt drag som de gjort att smalna av glasringen lite och göra tavlan aningen lite större.
Ur och Penn 50%
Ingen aning om det är ett bra pris?
Pitzmann ligger sisådär i munnen, men med automatiskt kronografverk från Seiko och tjocklek på strax över 13mm känns den lockande ändå. Pris landar på runt 13k när den släpps nu runt månadsskiftet.
Kul alternativ om man gillar estetiken hos bland annat Rolex, Zenith och Longines nyare sport kronografer men vill kapa en nolla eller mer på prislappen
Ur och Penn 50%
Student10 som rabattkod ger lite mer.Ur och Penn 50%
Haha som sagt, ingen koll på klocka eller butikVarit 50% i flera år. Blir tekniskt sätt billigare och billigare varje år pga inflationen
Dors bien ma petite montre.Vi kom så bra överens idag att det blir vi två imorgon också.