• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nilas

Patek
2-Faktor
Släpper nog denna pjäs också så om någon är sugen?
PSX_20190611_182938.jpg
PSX_20190611_151226.jpg
Jaha, där försvann den med en rökpuff :).
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Fick mail idag! Ready to ship. Nu ber jag till Postguden att detta ska gå fort...för på midsommar flyger jag till Frankrike och stannar där i en månad
Sweet! Jag fick också mail om att min Navygraf är i transit påväg till Sverige nu.

Min Rallygraf skall komma imorgon och då har det tagit tio dagar för den att komma fram. Hoppas dock att Navygrafen går snabbare då den inte drabbas av nationaldagen.

Vilket ordernummer har du på din?
 

Waldorf

Audemars
Ingen som har något som ligger och gnager i byrålådan och som ni vill sälja?
Har lite panik här. Det är ju nästan helt torrlagt :D.
Bara att testa mig så får vi se.
En liten vit bernhardt kanske? Eller möjligen en blå m&s (hustrun kanske får mej att backa på den ett tag)? Bägge finns på bild tidigare. :rolleyes::angel:
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Ingen som har något som ligger och gnager i byrålådan och som ni vill sälja?
Har lite panik här. Det är ju nästan helt torrlagt :D.
Bara att testa mig så får vi se.
Köp min tvåtonschronograph från Zodiac. Den har jag försökt sälja i månader. Den förefaller vara osäljbar. Inte ett enda skambud ens har jag fått.
Men jag har förlikats med tanken på att jag inte kommer få den såld. En keeper men av fel anledning.
7FBEB29C-6BE9-41D8-AD83-6F21BB52D6E1.jpeg
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Köp min tvåtonschronograph från Zodiac. Den har jag försökt sälja i månader. Den förefaller vara osäljbar. Inte ett enda skambud ens har jag fått.
Men jag har förlikats med tanken på att jag inte kommer få den såld. En keeper men av fel anledning.
7FBEB29C-6BE9-41D8-AD83-6F21BB52D6E1.jpeg
Den är kanonfin men jag hoppar Zodiac för tillfället. Bra grejer utan tvekan men jag har redan haft en hel del Z senaste åren :).
 
Topp