Grym klocka, mycket nöjd med min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym klocka, mycket nöjd med min.
Grattis! Riktigt snygg .
Tycker den ser riktigt grann ut! Har redan lagt min budget för några månader, men annars såKöp min tvåtonschronograph från Zodiac. Den har jag försökt sälja i månader. Den förefaller vara osäljbar. Inte ett enda skambud ens har jag fått.
Men jag har förlikats med tanken på att jag inte kommer få den såld. En keeper men av fel anledning.
Åh, grattis! Ser riktigt fin ut
Tack! Kommer nog definitivt bli fler lorier i framtiden! Så grym känsla och lagom tyngd i den! Underbar att titta på med! Gillar att tavlan leker med ljuset och framträder som både blå och svartGrattis! Riktigt snygg .
Jag håller med, fina klockor. GrattisTack! Kommer nog definitivt bli fler lorier i framtiden! Så grym känsla och lagom tyngd i den! Underbar att titta på med! Gillar att tavlan leker med ljuset och framträder som både blå och svart
snygg ju! Storlek på dessa?Köp min tvåtonschronograph från Zodiac. Den har jag försökt sälja i månader. Den förefaller vara osäljbar. Inte ett enda skambud ens har jag fått. Men jag har förlikats med tanken på att jag inte kommer få den såld. En keeper men av fel anledning.
Absolut! Enkel, stilig. Funkar med det mesta. Synd att datumhjulet inte är färgmatchat. Det hade gjort mycket.Den här tyckte jag var riktigt fin:
Carpenter Brooklyn.
38mm, ETA 2824-2
Tyvärr dock bara 50m wr.
795 usd på länk
Förstår det. Jag har ju SS i grön och älskar storleken, formen, tavlan... Ja allt på den!Fortfarande så löjligt nöjd
Bra specs, snygg.Den här tyckte jag var riktigt fin:
Carpenter Brooklyn.
38mm, ETA 2824-2
Tyvärr dock bara 50m wr.
795 usd på länk
Verkligen! Stod i valet och kvalet om ja skulle ta en med grön tavla men måste säga att jag älskar denna! Sen e man lite av en sucker för plexi såCool klocka! Plexit är ju för jäkla nice!
40 mmsnygg ju! Storlek på dessa?
Din model är också ohyggligt bra! Nu vart min bild något missvisande med vinkeln, men jag tycker det är fantastiskt hur bra luggarna ligger på handleden och tavlan är absolut min favorit!Förstår det. Jag har ju SS i grön och älskar storleken, formen, tavlan... Ja allt på den!
Mycket snyggt!Vad tycker gänget om denna kombo?
Gillar skarpt!Vad tycker gänget om denna kombo?
Jättesnyggt! Blått och brunt är en klassiskt kombination!Vad tycker gänget om denna kombo?
Tyvärr inte. Slåss mot mina demoner för att inte klicka hem en
En Mako finns kvarHehe, förstår det. Visst har du en Mako kvar? Men, det var något nytt på g vill jag minnas?
Sjukt tuff klocka!Aldrig varit med om att telefonen plingar med paketnotifikation kl1830, har alltid varit runt lunch annars.
Jaja, något att sysselsätta mig med fram tills Navygrafen kommer. Denna skickades i tisdags och idag onsdag, dvs 8dagar ink nationaldagen kom den fram.
Vältejpad låda
Väl skyddad
Schysst ytterkartong
Cheep-o röd ”trä”låda
Inplastad klocka
Bra djup i tavlan, positiv överraskning att det är AR på glaset.
Apsnyggt boettlock
Size comparison med min Khaki 38mm som satt på armen.
Avslutningsvis ett WS på 19,5cm skogshuggarhandled