Det ser fantastiskt ut!Tar ett bad med Japanerna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ser fantastiskt ut!Tar ett bad med Japanerna
Filippinerna är finfintDet ser fantastiskt ut!
Snygg! Är den rödaktig eller mer brun? Svårt att se på bilder av den klockan tycker jag .
Kanon! Precis det jag ville höra avseende färgen . Känns klockan stor? 43 är lite på gränsen för mig med tanke på mina 18 cm armar.Vad kul! och ja, instämmer, väldigt svårt att se färgnyanserna på bilder.
Tavlan går i olika nyanser av röd, ut mot kanterna väldigt mörk, nästan svart. Vridringen är i en klar mörkröd färg
Gällande läderbandet skulle jag säga att går i den mörkaste nyansen av vinrött.
Känner mig överlag jättenöjd, klockan och färgerna gör sig härligt i solen, så en trevlig sommarklocka också
Tisell?Funderar på en Hulk homage i sommar och Steinhart hade varit mitt självklara val om det inte vore för att tavlan är svart. Både pris och 42mm tilltalar mig, men jag hade velat ha en grön tavla. https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/ocean-1-green-1274.html
Squale'n blir lite för dyr tycker jag, några andra tips?
Kolla Tisell, dom har en fin grönFunderar på en Hulk homage i sommar och Steinhart hade varit mitt självklara val om det inte vore för att tavlan är svart. Både pris och 42mm tilltalar mig, men jag hade velat ha en grön tavla. https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/ocean-1-green-1274.html
Jag vill ändå slå ett slag för Squalen. Vill också minnas att någon i tråden seneast igår funderade på att sälja sin. Fantastisk klocka!Funderar på en Hulk homage i sommar och Steinhart hade varit mitt självklara val om det inte vore för att tavlan är svart. Både pris och 42mm tilltalar mig, men jag hade velat ha en grön tavla. https://www.steinhartwatches.de/en/diver-watch/ocean-1-green-1274.html
Kör Hamtun H1 idag. Det var ett tag sen.
Den enda jag aldrig ens haft en tanke på att göra mig av med
Det förstår jag! H1:an är en väldigt trevlig klocka. Länken sitter riktigt bra och titanet gör klockan lätt och bekväm!Kör Hamtun H1 idag. Det var ett tag sen.
Den enda jag aldrig ens haft en tanke på att göra mig av med
Kanske något sämre finish men ganska marginellt. Tidshållningen är minst lika bra. Länken och spännet på Tisell marine diver är kanon och spännet har dold glidelock vilket jag gillar.Tack för snabba svar, anser ni att Tisell håller samma kvalité som Steinhart generellt?
Kanon! Precis det jag ville höra avseende färgen . Känns klockan stor? 43 är lite på gränsen för mig med tanke på mina 18 cm armar.
Jag är nog villig att omformulera mig lite.
Jag är nog villig att omformulera mig lite.
Allt är till salu om priset är rätt .
Håller med dig. Länken följer handleden med högsta precision.Det förstår jag! H1:an är en väldigt trevlig klocka. Länken sitter riktigt bra och titanet gör klockan lätt och bekväm!
Så om min gode vän Selma tittar in på ditt konto...?Jag är nog villig att omformulera mig lite.
Allt är till salu om priset är rätt .
Selma har ju gått ur produktion men om inte så hade hon behövt ha en hel del andra kompisar med sig också .Så om min gode vän Selma tittar in på ditt konto...?
Attans attansSelma har ju gått ur produktion men om inte så hade hon behövt ha en hel del andra kompisar med sig också .
Det där är en kompetent microdykare. Är det Mk1 eller Mk2? Edit: Ser nu att det är Mk2 när bilden på länken kom medSläpper nog denna pjäs också så om någon är sugen?
Helt rätt, en Mk2.Det där är en kompetent microdykare. Är det Mk1 eller Mk2? Edit: Ser nu att det är Mk2 när bilden på länken kom med
Ser helt flawless ut, den där lär det heller inte vara några problem att sälja. Vad har du på G då förresten , när du släpper iväg så många godingar ??Släpper nog denna pjäs också så om någon är sugen?
Tankarna flyger fritt än så länge men har vissa funderingar i bakhuvudet. Man är fan sugen på allt .Ser helt flawless ut, den där lär det heller inte vara några problem att sälja. Vad har du på G då förresten , när du släpper iväg så många godingar ??
Ja vi alla vet vad du menarTankarna flyger fritt än så länge men har vissa funderingar i bakhuvudet. Man är fan sugen på allt .