• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

What? Gillar du grönt....?😄
@Smooth Operator skulle gilla min jonne och min gamla ennebi, varför sålde jag den bronsaren
1000029253.png
1000029255.png
1000029254.png
 
Båda är ju grymma! Tycker 38an ser ut att sitta riktigt gött. Gillar kombinationen av den hårda designen och moderat storlek. Med det sagt är inte 40an för stor heller men min högst subjektiva åsikt är att den känns lite "klumpigare". Tillförde väl inte så mycket... 😂
Båda är riktigt bra vilket gör beslutet så mycket svårare men jag gillar mer den matta tavlan och de smalare luggarna på 38an medan storleken i övrigt tilltalar mig mer på 40an 😅

Brons ska synas! 40 kvar. 38 vidare mot andra äJventyr...😏
Mycket bra resonemang, lutar själv mer mot det 👌

Ge det en vecka-14 dar så brukar det märkas vilken man helst tar på sig.

Men båda ser ut att sitta prima 👍
Tack, det hade ju varit optimalt men jag drar på semester i 3 veckor i början av Juli och skulle för enkelhetens skull vilja ha detta avklarat innan dess 😊👍

Tycker 38 an är mest tilldragande men båda är bra😍
Håller med dig till fullo....men så är ju även 40an det 😆

Fasen va snygg klocka för övrigt, fan nu blev jag ju sugen på en sån också ...
Du vill inte göra valet lite enklare för mig då och norpa en? 😜

Du borde testa en 42a 😁
Haha you wish 🤣 ...Nej men jag hade faktiskt gärna testat en men jag känner redan att 40ans bandhorn gränsar till vad mina handleder klarar av 😅
 
Senast ändrad:
Den där var otroligt trevlig! Berätta mer! (Orkar inte bildgoogla, ;))
Tack! Det är en Sinn 856 UTC. Finns en massa reviews på bloggar och och Youtube om du är nyfiken. Riktigt trevlig klocka som jag inte kan rekommendera nog varmt!


 
Har väntat och väntat, men orkade inte längre, så för ett par veckor sedan slog jag till på en Mr Jones (A perfectly useless afternoon), men så väljer de att idag släppa klockan jag allra helst ville ha och som jag egentligen tänkte köpa :rolleyes: Vill dock minnas att den vid första releasen inte var svart?

1718827146218.png
 
Tack! Det är en Sinn 856 UTC. Finns en massa reviews på bloggar och och Youtube om du är nyfiken. Riktigt trevlig klocka som jag inte kan rekommendera nog varmt!


Tack! Får läsas och tittas på ordenligt!

Ytterligare en sån, "fasen, sån där måste jag ha".
 
Tillbaka
Topp