@Smooth Operator skulle gilla min jonne och min gamla ennebi, varför sålde jag den bronsarenWhat? Gillar du grönt....?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Smooth Operator skulle gilla min jonne och min gamla ennebi, varför sålde jag den bronsarenWhat? Gillar du grönt....?![]()
Ja, det uret är ju coolt och sällsynt.@Smooth Operator skulle gilla min jonne och min gamla ennebi, varför sålde jag den bronsaren![]()
Tycker 38 an är mest tilldragande men båda är braOk hörrni, var tvungen att prova 40mm också för att vara säker på vilken som är bäst men blev inte mycket klokare
Nu ska en bort, vilken?
38
![]()
40
![]()
Fasen va snygg klocka för övrigt, fan nu blev jag ju sugen på en sån också ...Ok hörrni, var tvungen att prova 40mm också för att vara säker på vilken som är bäst men blev inte mycket klokare
Nu ska en bort, vilken?
38
![]()
40
![]()
Ok hörrni, var tvungen att prova 40mm också för att vara säker på vilken som är bäst men blev inte mycket klokare
Nu ska en bort, vilken?
38
![]()
40
![]()
Va livet vore enkelt om bara hade "ett" alternativDu borde testa en 42a![]()
Den där var otroligt trevlig! Berätta mer! (Orkar inte bildgoogla,Första lumeskottet med senaste tillskottet!
![]()
Jag är mest nyfiken på vem förutom du som är krallig nog att lyfta den där pjäsen
Båda är riktigt bra vilket gör beslutet så mycket svårare men jag gillar mer den matta tavlan och de smalare luggarna på 38an medan storleken i övrigt tilltalar mig mer på 40anBåda är ju grymma! Tycker 38an ser ut att sitta riktigt gött. Gillar kombinationen av den hårda designen och moderat storlek. Med det sagt är inte 40an för stor heller men min högst subjektiva åsikt är att den känns lite "klumpigare". Tillförde väl inte så mycket...![]()
Mycket bra resonemang, lutar själv mer mot detBrons ska synas! 40 kvar. 38 vidare mot andra äJventyr...![]()
Tack, det hade ju varit optimalt men jag drar på semester i 3 veckor i början av Juli och skulle för enkelhetens skull vilja ha detta avklarat innan dessGe det en vecka-14 dar så brukar det märkas vilken man helst tar på sig.
Men båda ser ut att sitta prima![]()
Håller med dig till fullo....men så är ju även 40an detTycker 38 an är mest tilldragande men båda är bra![]()
Du vill inte göra valet lite enklare för mig då och norpa en?Fasen va snygg klocka för övrigt, fan nu blev jag ju sugen på en sån också ...
Haha you wishDu borde testa en 42a![]()
Ok hörrni, var tvungen att prova 40mm också för att vara säker på vilken som är bäst men blev inte mycket klokare
Nu ska en bort, vilken?
38
![]()
40
![]()
Tack! Det är en Sinn 856 UTC. Finns en massa reviews på bloggar och och Youtube om du är nyfiken. Riktigt trevlig klocka som jag inte kan rekommendera nog varmt!Den där var otroligt trevlig! Berätta mer! (Orkar inte bildgoogla,)
Ja det där är en riktig hepanter-klocka.
40 ser bäst utOk hörrni, var tvungen att prova 40mm också för att vara säker på vilken som är bäst men blev inte mycket klokare
Nu ska en bort, vilken?
38
![]()
40
![]()
Nu ska en bort, vilken?
38
![]()
40
![]()
Tack! Får läsas och tittas på ordenligt!Tack! Det är en Sinn 856 UTC. Finns en massa reviews på bloggar och och Youtube om du är nyfiken. Riktigt trevlig klocka som jag inte kan rekommendera nog varmt!
![]()
Sinn 856 UTC Review
A review of the Sinn 856 UTC, a pilot's watch with dual time functionality and a host of Sinn technologies, like tegiment steel case and a dehumidifying capsulewornandwound.com
Nu ska en bort, vilken?
38
![]()
40
![]()
Förstår det! Hur håller den tiden? Ska ju vara bra kalibrerade.Nedräkning!
Och satan vad jag älskar den här klockan!
![]()