Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är intrycket av San Martin som microbrand/homage? Kan man lita på en under vatten under sommarens äventyr?
Jag äger tre stycken. Kan intyga att de är av mycket hög kvalitet. Du behöver inte oroa dig.Vad är intrycket av San Martin som microbrand/homage? Kan man lita på en under vatten under sommarens äventyr?
Jag skulle behöva ett högkvalitativt rubber strap till min Yema Navygraf som ändå inte kostar 3000 spänn. Har någon tips på ett i udda storleken 19mm så tar jag tacksamt emot det. På bilden är det ett Sail cloth armband.![]()
Tack!!
Kolla watchweartråden för exempel på ett mocka- och ett gummiband i 19 mm som jag la ut idag. Första intrycket är mycket bra.
Det ser ju bra ut.Kolla watchweartråden för exempel på ett mocka- och ett gummiband i 19 mm som jag la ut idag. Första intrycket är mycket bra.
Snyggt matchat.Addiesdive, men just detta ur borde kanske heta Addiesfield. Är man möjligen en "Addie" om man är "addicted to watches"?
Uret kom på läder, men nu är det sommar och ett rött FKM är ju lite skoj då spetsen på sekundnålen och 200M är i rött. Jorå, så att...
![]()
Bytt till aftonklockan. Förrätt.
![]()
![]()
Det är det där verket som håller tiden och gör det länge. Det verket är det.Gud va gott med aioli
..vad sitter det för verk i den där rackaren då?..
Det bästa! Cosc la vie!Det är det där verket som håller tiden och gör det länge. Det verket är det.