• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Godmorgon
Pucken på
1000030649.jpg
 
Senast ändrad:
Denna var intressant. Vad kan detta vara? Nytt?
Ja, det är ett rätt trevligt ur från Zinvo i Los Angeles. Dock köpte jag det hos en dansk näthandlare.
Edit.
Följde med ett gummi som dessvärre är lite för kort för mig.
1000011804.jpg
 
Senast ändrad:
Senast ändrad:
Hoppsan vad säger ni om sommaren ? Bonden är nöjd men kan tänka mig att andra inte är det .
Men tänk så många år de varit torka o hetta jämnt. Detta är kossorna värda
1000030663.jpg
Klart att kossorna är värda det.👍
Numera tar jag vädret med en klackspark, men det är ju lätt när man är pensionär och kan njuta av fint väder närhelst det infinner sig.

Armbandsur för topic.
1000013398.jpg
 
Hoppsan vad säger ni om sommaren ? Bonden är nöjd men kan tänka mig att andra inte är det .
Men tänk så många år de varit torka o hetta jämnt. Detta är kossorna värda
1000030663.jpg

Det ju inte kallt så jag klagar inte. Vi var ute på promenad hela familjen i regnet på förmiddagen här i norra Halland, hur mysigt somhelst och alla 3 ungar på gott humör.
Som uppvuxen med kossor och mjölkproduktion samt varande en person som värderar inhemska varor glädjer det mig om det går bra för dig i ditt värv.

CW för någorlunda topic:

20240706_180552.jpg
 
Jag missade ju min CW C60 Atoll, trots att jag hängde på låset hela dagen.. Så får väl köpa en nån annan gång..
C60-40ADA31S00B1-B0_Picture_1.jpg


Men! Nu behöver jag ju en annan "somrig" klocka. Vad har ni för tips på klockor tavlor med ljusblå/ljusgrön/pastell

Hjälp mig! 😎
 
Tillbaka
Topp