Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna var intressant. Vad kan detta vara? Nytt?
Ja, det är ett rätt trevligt ur från Zinvo i Los Angeles. Dock köpte jag det hos en dansk näthandlare.Denna var intressant. Vad kan detta vara? Nytt?
Vart hittar du länken till den hos Chronofactum?Coolt!
Kul också att det var Squale som gjorde boetterna till de där
Men då fattar jag också vad Chronofactums lim edition har för förebild. Lite kul att istf 3H märket har de C1 - de valde den lyspastan![]()
Tror inte den säljs, möjligen framtagen till specialaren på Uhrforum?Vart hittar du länken till den hos Chronofactum?
Vart hittar du länken till den hos Chronofactum?
Det finns även en variant som är märkt C3. Dessutom finns det varianter med dykarflaggor i kombination med 3H Bund inserts.Tror inte den säljs, möjligen framtagen till specialaren på Uhrforum?
Thread 'Neue Uhr: Squale 1521 UCB Special Limited Edition'
https://uhrforum.de/threads/neue-uhr-squale-1521-ucb-special-limited-edition.574093/
Tror de även gjorde en forumspecialare 2021.
Ja, det finns onekligen en massa varianter och en del limited editions.Tror de även gjorde en forumspecialare 2021.
Här är länken till årets modellframtagning;
![]()
Neue Uhrforum-Squale zum gemeinsamen entstehen lassen: Squale 1521 UCB
Oder ein Kreis mit "NR" drin. 🤔uhrforum.de
Jag hade en när Zackes saluförde Squale. Lite sugen igen ifall den blir lyckad
Klart att kossorna är värda det.Hoppsan vad säger ni om sommaren ? Bonden är nöjd men kan tänka mig att andra inte är det .
Men tänk så många år de varit torka o hetta jämnt. Detta är kossorna värda
![]()
Hoppsan vad säger ni om sommaren ? Bonden är nöjd men kan tänka mig att andra inte är det .
![]()
Lärde oss från förra året att njuta när det går. Tog ut sommaren i maj och juni. Nu njuter vi av en låååång höst.Hoppsan vad säger ni om sommaren ? Bonden är nöjd men kan tänka mig att andra inte är det .
![]()
Du gillar väl San Martin och den här finns ju momsad och klar i Tyskland.Jag missade ju min CW C60 Atoll, trots att jag hängde på låset hela dagen.. Så får väl köpa en nån annan gång..
![]()
Men! Nu behöver jag ju en annan "somrig" klocka. Vad har ni för tips på klockor tavlor med ljusblå/ljusgrön/pastell
Hjälp mig!![]()
Bra förslag, och ja. Jag gillar SM, mycket klocka för liten peng.Du gillar väl San Martin och den här finns ju momsad och klar i Tyskland.
![]()
San Martin SN0106-G3 - San Martin Europe
san-martin.eu
OK, men om du bara vill ha lite färg över sommaren så har jag en Seestern som är sparsamt använd och som du kan få för en billig peng. Men det är kanske för mycket copage/homage?Bra förslag, och ja. Jag gillar SM, mycket klocka för liten peng.
Men just den modellen ger mig inget sug alls![]()