Trailblazing! Starten på en rörelse.Säkert världens första nordiska-micro-klock-event på Island. Grymt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trailblazing! Starten på en rörelse.Säkert världens första nordiska-micro-klock-event på Island. Grymt.
Gillar du inte bubblan? Har inte stört mig alls på den.... förren nu när du sa det . Testa du först och ta din så kanske jag tar min sen, om det blir bra .Vad tror ni om att/vad är bästa metod för att få bort datumbubblan på tisell marine? Lite sugen ta bort den...
Gillar du inte bubblan? Har inte stört mig alls på den.... förren nu när du sa det . Testa du först och ta din så kanske jag tar min sen, om det blir bra .
Är nog beredd att hålla med dig. Ser trevligt ut utan tvekan.Inget problem med den egentligen men finare utan, se bara på sea dweller
Får väll prova någon dag, för mig tändare och rakblad funkat på andra homager.
Jag håller med dig ang. färgen på datumhjulet. Men just 8an gav mig biljard/eightball-känsla. Kul detalj, men det funkar ju bara på just 8an.Absolut! Enkel, stilig. Funkar med det mesta. Synd att datumhjulet inte är färgmatchat. Det hade gjort mycket.
Eftersom solen gått ned väntar jag tills imorgon med att avslöja innehållet.
Riktigt bra, grattis!Aldrig varit med om att telefonen plingar med paketnotifikation kl1830, har alltid varit runt lunch annars.
Jaja, något att sysselsätta mig med fram tills Navygrafen kommer. Denna skickades i tisdags och idag onsdag, dvs 8dagar ink nationaldagen kom den fram.
Vältejpad låda
Väl skyddad
Schysst ytterkartong
Cheep-o röd ”trä”låda
Inplastad klocka
Bra djup i tavlan, positiv överraskning att det är AR på glaset.
Apsnyggt boettlock
Size comparison med min Khaki 38mm som satt på armen.
Avslutningsvis ett WS på 19,5cm skogshuggarhandled
Vilken skönhet .Idag har jag testat svart cordura på GMTn.
Tack. Jag kan bara hålla med.Vilken skönhet .
TackarRiktigt bra, grattis!
NoooooooEftersom solen gått ned väntar jag tills imorgon med att avslöja innehållet.
Wow nice! GrattisAldrig varit med om att telefonen plingar med paketnotifikation kl1830, har alltid varit runt lunch annars.
Jaja, något att sysselsätta mig med fram tills Navygrafen kommer. Denna skickades i tisdags och idag onsdag, dvs 8dagar ink nationaldagen kom den fram.
Vältejpad låda
Väl skyddad
Schysst ytterkartong
Cheep-o röd ”trä”låda
Inplastad klocka
Bra djup i tavlan, positiv överraskning att det är AR på glaset.
Apsnyggt boettlock
Size comparison med min Khaki 38mm som satt på armen.
Avslutningsvis ett WS på 19,5cm skogshuggarhandled
Höh en Rolex i tråden (håller krampaktigt i silverkorset och vitlökspåsen)Inget problem med den egentligen men finare utan, se bara på sea dweller
Får väll prova någon dag, för mig tändare och rakblad funkat på andra homager.
Wow nice! Grattis
Höh en Rolex i tråden (håller krampaktigt i silverkorset och vitlökspåsen)
Det kanske behövs lite GTG efter sommaren då?
Svårt att få ihop folk från land och rike men regioner borde väl funka?
Mkt snyggtVad tycker gänget om denna kombo?
NiceKör i Akureyri så möter jag upp.
Nej fn, GTG kör vi bland vulkaner i FilippinernaKör i Akureyri så möter jag upp.
Tack.Mkt snyggt
TackarJättesnyggt! Blått och brunt är en klassiskt kombination!
Gillar skarpt!
TackMycket snyggt!
Försökte smygkika , såg ej. Innehållet, kommer väl idag, FN när jag får en ny dinka , ryker plasten snabbare än en 5 årings paket på jul afton...
Bild-bubblare.
Så! Nu är solen uppe!Ikväll kom det ett paket från England.
Nu har solen gått upp, här i alla fall....Eftersom solen gått ned väntar jag tills imorgon med att avslöja innehållet.