Trevlig helg!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
![]()
Hann äntligen med att klämma på, och plåta, Marina Militare igår. Jag gillar den kritvita lyspastan i kontrast till orange. Lagom mycket "liv" i tavlan. Och så till sist fin borstning som på COSC modellerna. Bandet var faktiskt en överraskning, känns mkt bättre i verkligheten än bilder jag sett tidigare. All in all mycket trevlig!
Ja, länk skulle sitta fint på den!Den måste se rackarns bra ut på länken!![]()
Jag vill ha en polerad MM på länk, logga på boetten tack! inga problem va?Ja, länk skulle sitta fint på den!
Länken går att lösa. Och ett Squale klistermärke med hajen finns nog att frambringaJag vill ha en polerad MM på länk, logga på boetten tack! inga problem va?![]()
Första bilderna jag ser på Certinas nya DS Chronograph Automatic. Looking good!
![]()
![]()
Hoppas på fler färger och specar inom kort.
Du går loss med cape cod på boetten innan lev dåLänken går att lösa. Och ett Squale klistermärke med hajen finns nog att frambringa![]()
Blev det någon action?Är byteslördag fortfarande en grej?
![]()
Once you go black we dont wan't you back!once you go black you never go back![]()
![]()
Nope helt tystBlev det någon action?
Haha, ja så får det bli. Hur svårt kan det vara?Du går loss med cape cod på boetten innan lev då
Fram med dremeln när du ändå är igång!
![]()
Eller hur!?Haha, ja så får det bli. Hur svårt kan det vara?![]()