Du har ju en till armViggen vågar vägra lämna armen. Så nöjd.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har ju en till armViggen vågar vägra lämna armen. Så nöjd.
![]()
Hemma i residenset gör jag det ibland när jag känner att det är något ur som behöver motioneras.Du har ju en till armKör lite dubbelt vettja!
Den var snygg, får man fråga var den är inköpt?Fick hem den här för några veckor sedan. Först gillade jag den inte alls men nu är det i princip den enda klocka jag använder.![]()
![]()
Om man ÄR Maradona borde det finnas något slags påvlig bulla utfärdad att man måste köra dubbla Hubbar. Skitdumt och alldeles underbartHemma i residenset gör jag det ibland när jag känner att det är något ur som behöver motioneras.
Publikt är det big NO NO! Kommer ihåg Maradona som bar dubbla Hublot Big Bang och det såg ju inte trevligt ut.
P.G. Gyllenhammar bar också två ur, men det var oftast två ur i modesta 36 mm på läderband och som oftast var dolda under manschetten. Men på bilden nedan är det faktiskt två på länk som är synliga.
![]()
![]()
Tja, om man som han var Maradona så var det garanterat inte det mest smaklösa och tokiga han gjorde under sin stund på jorden. Dessutom fick han såväl uren som ett hyggligt gage för att köra dubbelpipigt.Om man ÄR Maradona borde det finnas något slags påvlig bulla utfärdad att man måste köra dubbla Hubbar. Skitdumt och alldeles underbart![]()
Jag är helt övertygad om att du har rätt beträffande hans vandel - och det andra också för den delen.Tja, om man som han var Maradona så var det garanterat inte det mest smaklösa och tokiga han gjorde under sin stund på jorden. Dessutom fick han såväl uren som ett hyggligt gage för att köra dubbelpipigt.
Det var under VM i fotboll 2018 som han sågs med några olika Hublot, alltid två.Jag är helt övertygad om att du har rätt beträffande hans vandel - och det andra också för den delen.
Tack!Den var snygg, får man fråga var den är inköpt?
Terroristen på en arm tillhörande humanisten.Klockbyte. Och så har man knåpat ihop ett paket som ska iväg.
![]()
grymmt snygg! Modellbeteckning?Rodelträning AKA gubbvila..![]()