• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Viggen vågar vägra lämna armen. Så nöjd.🤙
1000014533.jpg
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Du har ju en till arm :) Kör lite dubbelt vettja!
Hemma i residenset gör jag det ibland när jag känner att det är något ur som behöver motioneras.

Publikt är det big NO NO! Kommer ihåg Maradona som bar dubbla Hublot Big Bang och det såg ju inte trevligt ut.

P.G. Gyllenhammar bar också två ur, men det var oftast två ur i modesta 36 mm på läderband och som oftast var dolda under manschetten. Men på bilden nedan är det faktiskt två på länk som är synliga.
1000014534.jpg
1000014536.jpg
 
Senast ändrad:

PryL

Basic
Är ute efter en vardagsklocka som kan användas till alla möjliga tillfällen. Dressigare, 36-38 mm på länk. Finns det några tips? Har tittat på Traskas commuter 36 som verkar intressant. Har ni några tips på liknande klockor?
 

Pippis pappa

Mr Mustasch
2-Faktor
Hemma i residenset gör jag det ibland när jag känner att det är något ur som behöver motioneras.

Publikt är det big NO NO! Kommer ihåg Maradona som bar dubbla Hublot Big Bang och det såg ju inte trevligt ut.

P.G. Gyllenhammar bar också två ur, men det var oftast två ur i modesta 36 mm på läderband och som oftast var dolda under manschetten. Men på bilden nedan är det faktiskt två på länk som är synliga.
1000014534.jpg
1000014536.jpg
Om man ÄR Maradona borde det finnas något slags påvlig bulla utfärdad att man måste köra dubbla Hubbar. Skitdumt och alldeles underbart 😄👌
 
Topp