God morgon gott folk! HaBraDag!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är detta för länk? Ser ut att passa rätt bra ju!Dagens stabila val
![]()
Ställ dig i kö på Anordain. Senast jag läste kan du få en 2030 ungefär om du ställer dig nuSuget efter en ny klocka, kanske en micro, är starkt. Så började fundera på en HELM som jag hade för några år sedan men sålde. Satte upp mig på en i titan, och kolla köplatsen…
Kanske ska slå till på en Rolex istället för att få en snabbare
Jaha, bara att vänta då, tyck synd om mig!
![]()
Jo men den passar fint, är ett 20mm BoR från Zuludiver fast med endlinks till 22mm. Tycker 22mm är för bred på en 40mm. Nöjd med hur det blevVad är detta för länk? Ser ut att passa rätt bra ju!
Kul med en Endevour 2 till i trådenLite nytt i lådan från Raven.![]()
Lite nytt in. Bli att testa lite band![]()
![]()
Denna kombon gillar jag![]()
![]()
Din klär i alltMångsidig duo!
Tjusigt! Är lite sugen att testa brunt läder på min 36a framöver också...![]()
Det kan vara värt att hålla koll i FB-gruppen, där skänks det bort en del koder varje gång det släpps en batch av folk som hunnit ångra sig eller redan köpt en klocka någon annan väg.Suget efter en ny klocka, kanske en micro, är starkt. Så började fundera på en HELM som jag hade för några år sedan men sålde. Satte upp mig på en i titan, och kolla köplatsen…
Kanske ska slå till på en Rolex istället för att få en snabbare
Jaha, bara att vänta då, tyck synd om mig!
![]()
Riktig fint! Va har du köpt bandet?Tycker denna kombon SpaceAce canvas flyger riktigt bra.
![]()