• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

I afton dans, förlåt skall vara Unimatic. Trevlig helg.🤙
1000014567.jpg

Bild från e.m. då en Natoformation passerade:
39 Gripen C och Gripen E, finska F/A-18 Hornet, danska F-16 Fighting Falcon, tyska Eurofighter Typhoon och brittiska Typhoon.
1000014566.jpg

Viggen vilar ikväll.
1000014569.jpg

Så gör även Skytrain.
1000014570.jpg

Senast ändrad:
grymmt snygg! Modellbeteckning?
Tackar. Spinnaker Fleuss, oxblood red.

Edit.
Finns på rea nu också såg jag. Riktigt bra pris. Jag är mycket nöjd med min. Även om jag dessvärre betalade mer för min för ett år sedan, men sådant kan man inte gå och älta. Fin klocka är det

Senast ändrad:
1000014567.jpg

39 Gripen C och Gripen E, finska F/A-18 Hornet, danska F-16 Fighting Falcon, tyska Eurofighter Typhoon och brittiska Typhoon.
1000014566.jpg

Viggen vilar ikväll.
1000014569.jpg

Så gör även Skytrain.
1000014570.jpg
Mäktigt!
Rackarns synd att det inte var en fransk Rafale med också. Då hade ju lyckan varit fullständig.
20240823_204811.jpg

1000014567.jpg

Viggen vilar ikväll.

Så gör även Skytrain.
Riktigt snygg! En av drömklockorna är rolex med onyx tavla. Någon som har tips på fler klockar med helsvart urtavla utan index?

Rask promenad o köper mozzarella, fint ska de va, degen ska in osv.
Kul att se en Serica!

Undrar lite vad som hände där då deras 4512 och 5303 ändå verkade ganska populära, men trots att de släppt nytt med 6190 är det väldigt glest på youtube. Det var väl några frågetecken kring verket i 5303 från några håll och sen tog de ett soprod-verk till nya 6190 som ändå är cosc-certifierade. Tycker samtliga deras klockor är rätt charmiga men konkurrensen kring 999-1500 euro är förstås tuff.

Kul att se en Serica!

Undrar lite vad som hände där då deras 4512 och 5303 ändå verkade ganska populära, men trots att de släppt nytt med 6190 är det väldigt glest på youtube. Det var väl några frågetecken kring verket i 5303 från några håll och sen tog de ett soprod-verk till nya 6190 som ändå är cosc-certifierade. Tycker samtliga deras klockor är rätt charmiga men konkurrensen kring 999-1500 euro är förstås tuff.

Ja den är kul! Köpte den ny från batch nr 2. Urverkshistorien har vi gått igenom tidigare i tråden bara att söka i tråden.
Men kortfattat: vissa stör sig, det stör inte mig.
Enda som irriterar lite är färgen på lumen skiljer sig mellan visare och tavlan annars är den otroligt trevlig med många roliga detaljer på boetten och en vacker blank tavla. Jag gillar den mycket och den sitter säkert i samlingen 👍

Fick detta i flödet, vad tycker ni? Tycker själv det ser ganska fint ut!

Fick detta i flödet, vad tycker ni? Tycker själv det ser ganska fint ut!

Bra pris för de specifationerna 👍🤩

Tillbaka
Topp