• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

BoZ80

Guld
2-Faktor
Fick detta i flödet, vad tycker ni? Tycker själv det ser ganska fint ut!


Bra pris för de specifationerna 👍🤩
 

Nikk

Silver
2-Faktor
Avrundar dagen med något gammalt.
IMG_2146.jpeg
 

Cosmo

Guld
2-Faktor
Vad är det som kör att Tusenö redan får lämna? Vet att du verkligen såg framemot v.2
Godmorgon ☕
Inget specifikt mer än att jag även beställde en blå och generellt har lite svårt för vita tavlor. Var dock nyfiken.
Det i kombination med att under väntetiden så dök det upp andra dykare så det facket känns fullt just nu 🤓
Därav blir det även försäljning av min Ginault då en Pelagos dök upp ☺️
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Tack! 😊 Nä det har du helt rätt i och nog har tanken slagit mig med. Har bara inte tagit tag i det än... Tänker mig något relativt rejält. 🤔
Ja och för att testa så är ju nedanstående prisvärt. Känna efter lite och ev. köpa ett dyrare (om det nu behövs).
 

BoZ80

Guld
2-Faktor
Ja och för att testa så är ju nedanstående prisvärt. Känna efter lite och ev. köpa ett dyrare (om det nu behövs).

Yeah! 👍 Har sneglat lite på ett sådant här:


Sen har vi ju ett gäng duktiga slöjdare här på forumet. Spanar lite på K&S också ifall det skulle dyka upp något passande. Avskyr bandstift typ quick release så ganska mycket går bort där...
 

Delgada

Pandion

Så bra!👌 Måste vara guld för dig som gillar natoband. Men ett schysst brunt läder gör nog inte bort sig.

Tack! 😊 Nä det har du helt rätt i och nog har tanken slagit mig med. Har bara inte tagit tag i det än... Tänker mig något relativt rejält. 🤔

Ja och för att testa så är ju nedanstående prisvärt. Känna efter lite och ev. köpa ett dyrare (om det nu behövs).
Eller bund....🤔?
 
Topp