• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bästa mikrovänner, vilken kombo föredrar ni; Jubilee eller Nato?

IMG_4206.jpeg

IMG_4207.jpeg

Team nato! ✅

20240905_191842.jpg

För 600kr va den jävligt värd 😃 lite ledsen att jag missade den med vit tavla som såldes på K&S nyss

Ja det hade helt klart vart en grym duo! 👌

Hursomhelst ser den riktiga bra ut med vita visare som dessutom inte är för korta som på vissa enklare ur, riktigt toolig! Kul uddafågel och en anledning till att detta är bästa tråden där allt möjligt dyker upp 😄👌

Momentums Splash?
38mm. 42 på 16cm kan nog upplevas ganska stort. Har du vad har du annars för klockor?

Tack för tipset. Tänkte inte ens så långt de har andra solklockor.

Min största klocka jag kan ha utan den känns för otymplig är vostok amphibia med 110 boetten. Den är 48mm l2l och helt raka ändar. Men krävs gummi eller nato. Inte ens provat länk men skulle nog bli för otympligt. Så 42mm kan nog funka på gummi eller nato. Dock gillar jag länk mest så lite onödigt köpa klocka det kanske inte funkar så bra med.

Otroligt frustrerande när det dyker upp annonser i ens facebookflöde som man sen inte hittar. När jag gick in på sidan fanns inte de erbjudande som annonserna visat.. men genom att googla lite på hemsidan så lurade jag algoritmen att visa annonsen i mitt flöde igen, så lyckades klicka hem ett band som kostat dryga femhundringen för 63:- 😎

Tillbaka
Topp