God morgon! Igår var det rekordvarmt för september 31,1° och även idag lär det inte bli allt för kylslaget. HaBraTorsdag!
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Namnet till trots en trevlig "copage" som har blivit lite av en favorit under sommaren
Lite svår att hitta bara på sidan. WD79090, Den som man kan välja olika tavlor (Dial A-D).Den där var riktigt sjysst! Hittade inte den på WDs sida, har den utgått kanske?
Nato.Bästa mikrovänner, vilken kombo föredrar ni; Jubilee eller Nato?
Hittade den precis samtidigt som du svarade! Kan du inte visa upp den lite mer?Lite svår att hitta bara på sidan. WD79090, Den som man kan välja olika tavlor (Dial A-D).
Absolut. Men vad gör vi här om inte diskuterar smakfrågorNato.
Men det är ju en smakfråga
Skulle kanske önska att den var något tunnare. Valde till deras glidelock spänne som är väldigt bekvämt men krävdes lite meck med filen för en väldigt trög snabbjustering.Hittade den precis samtidigt som du svarade! Kan du inte visa upp den lite mer?
Det är ju helt santAbsolut. Men vad gör vi här om inte diskuterar smakfrågor
+1Nato.
Men det är ju en smakfråga
Den ser lite ”billig” ut på jubileet. ”Riktig” klocka på Nato.
Skulle kanske önska att den var något tunnare. Valde till deras glidelock spänne som är väldigt bekvämt men krävdes lite meck med filen för en väldigt trög snabbjustering.
Det kan vara för att det ÄR ett billigt jubilee, tog det från min Pagani designDen ser lite ”billig” ut på jubileet. ”Riktig” klocka på Nato.
Det är ju helt sant
Jag tycker jubelé ser jädrit bra ut på bild. Men aldrig gillat det på armen. O det gäller allt från Rolex till Seikos länkar.
Iofs var jag förr inte så förtjust i Nato heller. Men nu sitter mer o mer klockor i samlingen på Nato