• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Här har Baltic fått till det riktigt bra med stentavlor. Särskilt den blå är riktigt vass. 250 usd upp jfrt med den vanliga utan stentavla, alltså 1250.

IMG_0546.jpeg


IMG_0547.jpeg

IMG_0548.jpeg
Kan nog bli ett köp faktiskt! Riktigt schyssta
 
Printa en ny tavla med hål för datum eller köpa nytt glas? Gillar looken nu men vad blir snyggast? Vit datumskiva under.
IMG_6048.jpeg

Härlig modd, men förstör inte den häftiga tavlan med datum, i synnerhet inte på vit skiva. Jag hade nog värmt bort bubblan och då blir tavlan riktigt clean och cool.👌
Jag håller med. Vit datumskiva förstör den där underbara tavlan.
Att ta bort bubblan är ett alternativ. Ett annat är att låta bubblan vara kvar men utan datumruta under. Som ett blindfönster. Lite avantgarde, och rätt så cool som bara dekoration.
Ja när jag tänker efter skulle nog det vara det skojigaste alternativet.😃
 
Jag håller med. Vit datumskiva förstör den där underbara tavlan.
Att ta bort bubblan är ett alternativ. Ett annat är att låta bubblan vara kvar men utan datumruta under. Som ett blindfönster. Lite avantgarde, och rätt så cool som bara dekoration.
Ja när jag tänker efter skulle nog det vara det skojigaste alternativet.😃
Håller med och blir onekligen en "ice breaker" för det fall en obekant nörd får syn på det. Är ju rock'n roll [paw rikh-titt]. 🤘
 
Tillbaka
Topp