• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

I solstolen blev det fem minuter på den lille visaren.😴
1000015207.jpg

1000015598.jpg

Börjat få en liten samling nu (Flest micros). Lite svårt o välja men mest handledstid får just nu Piccard:en, det är nåt med den kupolformade kristallen som tilltalar mig. :p
Håller med om dragningskraften hos Piccard. Det får nog bli den imorgon.
Spinnaker har nu släppt en massa nya piccarder med massa roliga färger.
Blir lite sugen på en till...

Vilken har du nu? Jag passade på att köpa i färgen "Hunter Green" då den var på 40% rea. :)
Hehe jo, såg att det kommit in en del nya färger, blev också rätt sugen på en till. ;)

Trådens motto är väl: Tjöööp!😁

Vilken har du nu? Jag passade på att köpa i färgen "Hunter Green" då den var på 40% rea. :)
Hehe jo, såg att det kommit in en del nya färger, blev också rätt sugen på en till. ;)
Själv köpte jag från Klockgiganten som hade dessa i somras. Tyckte det var grymt svårt att välja färg då... när det bara fanns tre att välja på.... blå, grön och svart. Nu finns ju några till.😄
Köpte du direkt från Spinnaker?
Frakten bjuder de på har jag för mig men inte nu längre på tull/moms. Stämmer det?
Vad gick den på?

Ett välment tips för er i tråden som kanske kan tänkas gilla någon av dessa klockor. Mina kära fru har lagt ut några av mina klockor på Tradera så kika gärna och framförallt buda mycket så vi får ihop till räkningarna. 🤗❤️

Önskar er alla en fin kväll! 🤗😍

IMG_1401.jpeg
IMG_1403.png
IMG_1402.jpeg
IMG_1400.jpeg
IMG_1399.jpeg
IMG_1398.jpeg

Vad tycker vi om Studio Underd0gs senaste släpp? Personligen tycker jag det är en riktigt snygg och stilren klocka med färger man förmodligen inte skulle tröttnar på allt för snabbt. €1800 tycker jag däremot är väldigt pricy

1000003815.jpg

1000003816.jpg
Designen är ju en smaksak och gillar man deras unika stil så är det bara att köra. 1800 euro med ett Sellita är mer prisvärt än 900 euro med ett Seagull. Att de ens höll på med Seagull-verk är för mig helt obegripligt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp