I solstolen blev det fem minuter på den lille visaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med om dragningskraften hos Piccard. Det får nog bli den imorgon.
Börjat få en liten samling nu (Flest micros). Lite svårt o välja men mest handledstid får just nu Piccard:en, det är nåt med den kupolformade kristallen som tilltalar mig.
Vilken har du nu? Jag passade på att köpa i färgen "Hunter Green" då den var på 40% rea.Håller med om dragningskraften hos Piccard. Det får nog bli den imorgon.
Spinnaker har nu släppt en massa nya piccarder med massa roliga färger.
Blir lite sugen på en till...
Piccard Men's Diver Watch - Spinnaker Watches
Spinnaker's Piccard collection encapsulates the spirit of men, machines and contemporary deep-sea exploration through equipment designed to test the most excruciating conditions.spinnaker-watches.com
Trådens motto är väl: Tjöööp!Håller med om dragningskraften hos Piccard. Det får nog bli den imorgon.
Spinnaker har nu släppt en massa nya piccarder med massa roliga färger.
Blir lite sugen på en till...
Piccard Men's Diver Watch - Spinnaker Watches
Spinnaker's Piccard collection encapsulates the spirit of men, machines and contemporary deep-sea exploration through equipment designed to test the most excruciating conditions.spinnaker-watches.com
Jag har den blå.Vilken har du nu? Jag passade på att köpa i färgen "Hunter Green" då den var på 40% rea.
Hehe jo, såg att det kommit in en del nya färger, blev också rätt sugen på en till.
Så cool kombo, vad är det för canvas?
Själv köpte jag från Klockgiganten som hade dessa i somras. Tyckte det var grymt svårt att välja färg då... när det bara fanns tre att välja på.... blå, grön och svart. Nu finns ju några till.Vilken har du nu? Jag passade på att köpa i färgen "Hunter Green" då den var på 40% rea.
Hehe jo, såg att det kommit in en del nya färger, blev också rätt sugen på en till.
Gillar terrorist på bund, snyggtKlockbyte. Och så har man knåpat ihop ett paket som ska iväg.
Står ingenting på det. Ropade hem det på tradera för nån månad sen. Riktigt mjukt och skönt.Så cool kombo, vad är det för canvas?
Morron morron. Ser najs ut med läderband också. Jag väntar just nu in en slapp leverans på ett band i läder. Tänkte också testa den på Piccard o se om det är nåt för mig.Godmorgon.
Designen är ju en smaksak och gillar man deras unika stil så är det bara att köra. 1800 euro med ett Sellita är mer prisvärt än 900 euro med ett Seagull. Att de ens höll på med Seagull-verk är för mig helt obegripligt.Vad tycker vi om Studio Underd0gs senaste släpp? Personligen tycker jag det är en riktigt snygg och stilren klocka med färger man förmodligen inte skulle tröttnar på allt för snabbt. €1800 tycker jag däremot är väldigt pricy
Ha ha ha nej då.Spinnaker Piccard lite unik såtillvida att den är en av få klockor man inte kan ha på bund. 21 mm över handleden kan räcka.
Det är kanske t.o.m. så att bund balanserar ut ev. topptyngd.Ha ha ha nej då.
Hoppas ni förstår att jag bara skojar. Klart man kan ha även en Piccard på bund.
21 mm, visst. Då spelar det ju ingen roll med ett par till.
Det mesta blir ju lite bättre med bund!
Här har Baltic fått till det riktigt bra med stentavlor. Särskilt den blå är riktigt vass. 250 usd upp jfrt med den vanliga utan stentavla, alltså 1250.
Kan nog bli ett köp faktiskt! Riktigt schysstaHär har Baltic fått till det riktigt bra med stentavlor. Särskilt den blå är riktigt vass. 250 usd upp jfrt med den vanliga utan stentavla, alltså 1250.