• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

20240923_212114.jpg
20240923_212053.jpg

 
Jag har nu länge varit insnöad på klockor med integrerade länkar, men inte lyckats hitta något att fastna för.

Har väldigt dålig koll på micro-märken, men lyckades hitta den ifrån Cronos som ser ut att klicka i många boxar!

Rent utseendemässigt verkar dem ha tagit inspiration ifrån GP Laureato, royal oak, zenith Defy och CW12/ Maurice Lacroix aikon.

Någon som äger den och kan uttala sig om kvaliten?
 

Bilagor

  • IMG_1132.png
    IMG_1132.png
    173.9 KB · Visningar: 1
Jag har nu länge varit insnöad på klockor med integrerade länkar, men inte lyckats hitta något att fastna för.

Har väldigt dålig koll på micro-märken, men lyckades hitta den ifrån Cronos som ser ut att klicka i många boxar!

Rent utseendemässigt verkar dem ha tagit inspiration ifrån GP Laureato, royal oak, zenith Defy och CW12/ Maurice Lacroix aikon.

Någon som äger den och kan uttala sig om kvaliten?

Cronos generellt tycker jag iaf. är snäppet över San Martin...
 
Affe lådan. Endel kul, endel jag ledsnat på. Kalla mig tråkig men skulle vilja krympa dessa ner mot 2-3st och satsa på en lite finare klocka till. Eventuellt köpa en panna eller Tudor LHD Pelagos.

5A37A8FC-FD7C-4E50-A420-BACC81F65077.jpeg
GMT-klockan där var riktigt snygg, vad är det för en? Säg till om du vill ha hjälp att banta ner samlingen, tar gärna över ägandeskapet av den
 
Tillbaka
Topp