Köpsugen men hittar inget som känns perfekt. Då får denna välbyggda krabat tjänstgöra istället.
Perfekt? Finns det ens? Ginaulten kommer ruggigt nära iaf!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpsugen men hittar inget som känns perfekt. Då får denna välbyggda krabat tjänstgöra istället.
Jag kan inget om japansk motorsport, men kommer ihåg att Honda hade ett tuningföretag som hette Spoon. Har haft Accord, Legend samt en Prelude med bakhjulsstyrning. Alla var dock "otunade".Väldigt cool klocka! Extra kul med Spoon om man är lite intresserad av japansk motorsport (som jag var i unga år).
Exakt! Spoon trimmar Honda och bygger även om deras bilar så mycket att det blir "egna" modeller.Jag kan inget om japansk motorsport, men kommer ihåg att Honda hade ett tuningföretag som hette Spoon. Har haft Accord, Legend samt en Prelude med bakhjulsstyrning. Alla var dock "otunade".
M.a.o. lite av motsvarigheten till AMG och Brabus hos MB samt M och Alpina hos BMW.Exakt! Spoon trimmar Honda och bygger även om deras bilar så mycket att det blir "egna" modeller.
Ja precis. Brabus och Alpina är bra jämförelser!M.a.o. lite av motsvarigheten till AMG och Brabus hos MB samt M och Alpina hos BMW.
Snygg klocka, men länken är jag skeptisk till. Iaf från denna vinkelHallåja
Samma här. Vad ska man köpa egentligen?Köpsugen men hittar inget som känns perfekt. Då får denna välbyggda krabat tjänstgöra istället.
Tycker en MM300 kunde sitta fintKöpsugen men hittar inget som känns perfekt. Då får denna välbyggda krabat tjänstgöra istället.
Läcker tavla!Har verkligen haft svårt att slita mig från min Ascent sedan jag fick den för två veckor sedan.
Tidhållningen verkar det inte vara något fel på heller, den ligger just nu 4 sekunder före Fröken Ur.
så snyggt med de där distanserna till boetten. Vill ju ha det till min 4512 men 120 euro för de små bitarna är ju galet dyrt men snyggt är det...
Satan va snygg den är. Knepigt med blandning av romerska och arabiska siffror
Cali dial är mer än halva charmen för mig inkl historisk betydelse, men finns andra tavlor om man inte gillar det!Satan va snygg den är. Knepigt med blandning av romerska och arabiska siffror
Verkligen smått orimligt.. tycker dom passar bättre på nya modellen och på 5303/gmtn som är lite mer refined. 4512 är bara så jävla göttig i sin toolighet, det vill man ju inte tappa!så snyggt med de där distanserna till boetten. Vill ju ha det till min 4512 men 120 euro för de små bitarna är ju galet dyrt men snyggt är det...
Satan va snygg den är. Knepigt med blandning av romerska och arabiska siffror
Cali dial är mer än halva charmen för mig inkl historisk betydelse, men finns andra tavlor om man inte gillar det!
Visst var det även så att på Rolex bubble backs på fyrtiotalet att index kl. 6 skulle ligga ner på Calitavlor, d.v.s. som på min Undone.En klassisk art deco California dial. Jag vet inte om Rolex var först, men de hade bubble backs redan på 40-talet med sådana.