• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

I måndags fick jag hem liknande modell som @Flipparn. Gillar skarpt!
IMG_2421.jpeg

Ascool den där. Cookies and cream 👌
 
Lite småkul där man kan tilta boetten inkl. tavlan till "komfortläge" med kronan till kl. 4. En rejäl pjäs Ø44 mm och L2L 58,2 mm. Prislappen är även den lite halvrejäl för något som i vart jag inte känner till, $795,00
1000015367.jpg
 
Senast ändrad:
Lite småkul där man kan tilta boetten inkl. tavlan till "komfortläge" med kronan till kl. 4. En rejäl pjäs Ø44 mm och L2L 58,2 mm. Prislappen är även den lite halvrejäl för något som i vart jag inte känner till, $795,00
1000015367.jpg
är syftet att man skall kunna läsa av tiden rakt utan att vrida in armen?
 
Lite småkul där man kan tilta boetten inkl. tavlan till "komfortläge" med kronan till kl. 4. En rejäl pjäs Ø44 mm och L2L 58,2 mm. Prislappen är även den lite halvrejäl för något som i vart jag inte känner till, $795,00
1000015367.jpg
Dessa är klart coola! Varit lite inne på svenska Strayer men dom kostar skjortan. Detta påminner en aning och till rimlig peng.
9927F82A-5674-4327-BBEF-0241A6C4AB30.jpeg
 
Tillbaka
Topp