Ascool den där. Cookies and cream
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra.. Spanat på Raven många gånger men aldrig haft en i handen. Ser ut att vara gedigna byggen.Bär den på tok för sällan, men den är trevlig
Svinbra är den!! Väntar en en annan färgkombination sen blir det definitivt en för mig också!
Ser sjukt bra ut! Bra sanbbjustering?Nyanlänt impulsköp. Ja, ja jag gillar ju San Martin.
Får ni samma väder som de hotat oss med (mycket regn och hård blåst) så torde Piccard på bund vara ett klokt val.Nu tar vi snart kväll och så tar vi ett besök i klocklådan och väljer ut morgondagens tidhållare.
Vi får se vad det kan bli. Förslag någon? Något på bund?
Ja, den funkar bra. Det är min andra SM med just den typen av "on the fly clasp". Behöver inte korta länken utan kör innersta läget normalt och då armen svullnar lite från tid till annan så släpper man ut till yttersta läget.Ser sjukt bra ut! Bra sanbbjustering?
Riktigt bra.. Spanat på Raven många gånger men aldrig haft en i handen. Ser ut att vara gedigna byggen.
Det låter rimligt! Tänkte inte så långtJa, det handlade ju om att man inte skulle kunna missta vad som är upp och ned i mörker i kritiska situationer (krig).
Bra förslag, men det fick bli den här som säkert är bekant.Får ni samma väder som de hotat oss med (mycket regn och hård blåst) så torde Piccard på bund vara ett klokt val.
är syftet att man skall kunna läsa av tiden rakt utan att vrida in armen?Lite småkul där man kan tilta boetten inkl. tavlan till "komfortläge" med kronan till kl. 4. En rejäl pjäs Ø44 mm och L2L 58,2 mm. Prislappen är även den lite halvrejäl för något som i vart jag inte känner till, $795,00
Watches
MOVENTUR is an independent limited-production Scandinavian watch company. We aim to make functional tool watches that does something useful other than simply telling the time.moventur-watches.eu
Dessa är klart coola! Varit lite inne på svenska Strayer men dom kostar skjortan. Detta påminner en aning och till rimlig peng.Lite småkul där man kan tilta boetten inkl. tavlan till "komfortläge" med kronan till kl. 4. En rejäl pjäs Ø44 mm och L2L 58,2 mm. Prislappen är även den lite halvrejäl för något som i vart jag inte känner till, $795,00
Watches
MOVENTUR is an independent limited-production Scandinavian watch company. We aim to make functional tool watches that does something useful other than simply telling the time.moventur-watches.eu
Precis när jag trodde jag tröttnat på hajdykaren så hittade jag detta Nato med perfekt färgmatchning på hårdvaran. Blev dunder
Något lurar i skuggorna, kan ni se vad?
Inget allvarligt hoppas jag.Vraket på armen då vi väntar på datortomografi.
Tack för omtanken. Troligen materialutmattning. Karossen är ju gammal.Inget allvarligt hoppas jag.
Kul! Mår bra av mer handledstid än vad den fick av mig.
Tjusigt! Sitter bra där
Toppen nöjd!Kul! Mår bra av mer handledstid än vad den fick av mig.