Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart!Auktionsvinst från Tratten, ett "järnvägsur". Trevlig helg.
Kvällen har stundat. Båda är i princip rätt, men en ska bort. Samlade dykartruppen (sry OT) och sonderat i tankarna. Men kan fasen inte bestämma mig.
Tänker spontant att Boldr får gå. Lämna rum för något oranget kanske? Samtidigt är Eternan kaxig men rädd för att den blir för ”o-toolig”, om ni förstår mig rätt. En vit tavla vill jag ha och där leder Boldr.
Ge mig gärna input.
Grymma båda två. Skulle kunna tänka mig äga båda.Kvällen har stundat. Båda är i princip rätt, men en ska bort. Samlade dykartruppen (sry OT) och sonderat i tankarna. Men kan fasen inte bestämma mig.
Tänker spontant att Boldr får gå. Lämna rum för något oranget kanske? Samtidigt är Eternan kaxig men rädd för att den blir för ”o-toolig”, om ni förstår mig rätt. En vit tavla vill jag ha och där leder Boldr.
Ge mig gärna input.
+1 på den.Grymma båda två. Skulle kunna tänka mig äga båda.
Men Eternan är bättre, coolare och roligare historia om det har någon betydelse. Eternan kommer bli sådär skönt toolig när den får lite battlescars
Både Boldr och Eterna är riktigt fina, och egentligen behöver genomsnittspersonen i regel två dykare med vit tavla. (Själv har jag bara en vilket är ett tecken på armod)Kvällen har stundat. Båda är i princip rätt, men en ska bort. Samlade dykartruppen (sry OT) och sonderat i tankarna. Men kan fasen inte bestämma mig.
Ge mig gärna input.
Jo den har fullume. Otroligt trevligt.Både Boldr och Eterna är riktigt fina, och egentligen behöver genomsnittspersonen i regel två dykare med vit tavla. (Själv har jag bara en vilket är ett tecken på armod)
Men om man ska jämföra dem tycker jag Eterna vinner. Tårtbitsindex är riktigt bra! Snyggare visare också. Men hur är det med lume på Eternan?
Edit. Just det, det är lumetavla på Eternan. Jo Eterna vinner sju dagar i veckan enligt mig.
Men Boldr är inte dålig den heller.