Hon har bra smak när det gäller klockor!Shit, bra matchatÄr båda fd. KS-klockor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hon har bra smak när det gäller klockor!Shit, bra matchatÄr båda fd. KS-klockor?
Den ser riktigt bra ut.Tre dagar sen var det tvunget att ta på den igen.
Nästan lite abstinens efter den.
Nu får vi se vad morgondagen har att bjuda på och om det i så fall slår undan benen på mig och skickar Tisell ner i viloläge.
![]()
Hon borde få ett presentkort på ett medlemskap i microtrådenHon har bra smak när det gäller klockor!Jajamen, det är jag som langat båda. Lika bra att vi har samma beroende!
![]()
Haha, det hade varit något! Jag är mest glad att hon har börjat köpa egna klockor så att mina får vara ifred. Har dock fortfarande några stycken, inklusive min nyaste Squale, som plötsligt inte är mina längre...Hon borde få ett presentkort på ett medlemskap i microtråden![]()
Uj, låter dyrtHaha, det hade varit något! Jag är mest glad att hon har börjat köpa egna klockor så att mina får vara ifred. Har dock fortfarande några stycken, inklusive min nyaste Squale, som plötsligt inte är mina längre...![]()
"Allt ditt är mitt och mitt ger du blanka i"Haha, det hade varit något! Jag är mest glad att hon har börjat köpa egna klockor så att mina får vara ifred. Har dock fortfarande några stycken, inklusive min nyaste Squale, som plötsligt inte är mina längre...![]()
Jag har precis glömt vad jag väntar på.Den ser riktigt bra ut.
Inväntar du en Squale 1545 månne?
Tänk om man kunde va sån, kanoon.Jag har precis glömt vad jag väntar på.
Det kommer eventuellt som en chock för mig om det nu anländer imorgon, helt ärligt.
Inte för mig, hon har egna pengar att köpa för.Uj, låter dyrt![]()
Lite så, haha. Nu börjar hon ju dock köpa intressanta grejer så nu kan jag sno tillbaka!"Allt ditt är mitt och mitt ger du blanka i"![]()
Är också gift så känner igen det där. Hustrun är en oww, gett henne en oris i damstorlek som hon är tvärnöjd med, byter inte ens om jag erbjurder nåt annat... Bra eller dåligt? Tja... nog bra.Inte för mig, hon har egna pengar att köpa för.
Lite så, haha. Nu börjar hon ju dock köpa intressanta grejer så nu kan jag sno tillbaka!![]()
Så snygg! Har velat testa en sån![]()
Även jag kör på läderband just nu på min Magrette. Länken åker nog på igen om ett tag, men just nu känns det som att läder fungerar bra till ett glas rött.
UnderbartJag har precis glömt vad jag väntar på.
Det kommer eventuellt som en chock för mig om det nu anländer imorgon, helt ärligt.
Hua blir bara mer och mer sugen på att skaffa en självTre dagar sen var det tvunget att ta på den igen.
Nästan lite abstinens efter den.
Nu får vi se vad morgondagen har att bjuda på och om det i så fall slår undan benen på mig och skickar Tisell ner i viloläge.
![]()
Sjukt rolig var den. Min gamla var en 2.0 16v turbo med en turbo modell större istället för original. Tanten fnittrade varje gång man släppte på gasen. ”Psssscht, vissel, blub blub blub, brum brum”
Rika polacker då? Vanliga dödliga körde ju Fiat 126p[/QUOTE
precis, då säger vi gomorron med morgonens manuella gmtFast för dig @Watchie är det väl snarare godmorgon.
Root Beer:en är ju bara för grym. Den bara växer och växer i mina ögon. Jag måste nog kanske skaffa en..![]()
![]()
precis, då säger vi gomorron med morgonens manuella gmt
Sitter som en smäck, föredrar den framför mina andra Squales, sedan är jag steel guy, snarare än läder, funkar sådär i Värmen, måste få tummen ur o länka upp mina andra Squales....Root Beer:en är ju bara för grym. Den bara växer och växer i mina ögon. Jag måste nog kanske skaffa en..![]()
Maen hanterade returen bra (sned krona/kronstam på förra) och skickade en ny klocka
Kul detalj: Trodde att detaljen på mittlänken var ett infräst spår, men visade sig vara en femdelad länk, där bit 2-4 sitter tillsammans.
Överlag nöjd, förstår inte hur Maen kan lyckas göra vinst på 500 euro inkl svensk moms för en hyffsat välborstad stålklocka med ETA 2824-2.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jodå. Inte jag men jag tror jag vet vem.Fortfarande ingen Baltic Aquascaphe i tråden? Sugen på en när de släpps igen 25/6 men vore kul att höra lite åsikter först...
Jag har inte sett någon annons. Har du ändrat dig?Imorgon läggs den ut, om jag inte hinner ändra mig över natten![]()
![]()
Tack för tipset, antar tull, moms och frakt tillkommer(?), lite för mycket över budget tyvärr men ska hålla utkik begagnat.
ck för tipset, inte sett innan såg rätt spännande ut!
Vad tycker ni om Phoibos PY007C?
https://phoiboswatcheurope.com/products/phoibos-py007c-300m-automatic-diver-watch-black.html
SåldJag har inte sett någon annons. Har du ändrat dig?
Jo, det är alltid trevligt när man slipper bråka!Riktigt fin! Kul att det löste sig så bra.
Vilken storlek är det på den?
Tack för tipset, ska kollas upp!@agarde det finns liknande hommager hos San Martin. Tror dom är lägre i pris. Kan vara värt att kolla upp. Finns även versioner utan länk. Vilket sänker priset avsevärt.
Edit: nu med bild från insta.
Fantastisk klocka det där! Blir så förbannad över att kronan inte funkade på min handled.Jag jobbar Seaforth idagtrevlig helg!
![]()