Jajamän! Jag var snabb som en kobra!Titta där hamnade den![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jajamän! Jag var snabb som en kobra!Titta där hamnade den![]()
Håller med. Tycker också dom verkar kul.Lurkar mest nuförtiden, men denna tråden är en av mina favoriter faktiskt.
Fick reklam om denna:![]()
Jag gillar detta barnsliga, kluddiga påhitt.
Klart du ska, toppenklocka ju!Igår kom mailet från Helm som meddelade att det blivit min tur i kön och nu har jag blott 18 timmar kvar att bestämma mig för att köpa eller inteSka man, ska man inte? Varför, varför inte? Jag är i desperat behov av omoraliskt stöd
![]()
Blid från Helms hemsida
Vet inte… Kanske den med spökena i bezeln. Blir lite mer subtilt. Men å andra sidan så är väl inget riktigt subtilt med en sån klocka. Gillar att den är 40mm. Även om vanliga Fleuss bärs nätt trots 43mm.Håller med. Tycker också dom verkar kul.
Vilken intresserar mest av varianterna?
God morgon
![]()
![]()
Det blev en stålis med svart datumskiva. Hade jag ställt mig i kön idag hade jag nog satt upp mig på en i titan. Men bättre att ha älskat och förlorat än att inte ha älskat alls. Man kan ju alltid ställa sig i kö igenKlart du ska, toppenklocka ju!
Är inne på min andra Vanuatu och tredje Helm och tycker att de är kalas för pengen.
Är det stål eller titan du står på tur för?
![]()
Toppen som badklocka i Ti
Stålisen är riktigt fin, den lär du inte bli missnöjd medDet blev en stålis med svart datumskiva. Hade jag ställt mig i kön idag hade jag nog satt upp mig på en i titan. Men bättre att ha älskat och förlorat än att inte ha älskat alls. Man kan ju alltid ställa sig i kö igen![]()
Bra där! Kommer inte ångra digRiktigt fin den där. Det får nog bli en matic vad det lider..
sorry, missade att svara på detta; jag har inte upplevt den som repkänslig alls - även om den rimligen borde vara det pga mjukt material, och jag vet inte hur mycket exotisk hårdhetsbehandling man kan förvänta sig för det förhållandevis blygsamma priset de tar för den.Hur repkänslig är den i titan?
Jag har sneglat lite på den, fast med vit tavla. Hur känns den? Är du nöjd?Jag gillar mikromärken och kommer att lägga upp några som jag nyligen har upplevt.
Jag gillar utseendet på den nya Aigi Arctic chrono. Vad tycker ni?
![]()
Bra att veta för framtiden, inte för att en sån klocka kommer leta sig in i finrummen ändå kanskesorry, missade att svara på detta; jag har inte upplevt den som repkänslig alls - även om den rimligen borde vara det pga mjukt material, och jag vet inte hur mycket exotisk hårdhetsbehandling man kan förvänta sig för det förhållandevis blygsamma priset de tar för den.
Jag vet inte om det svaret blev till mycket ledning..![]()
Fasen så mycket bättre på din arm! Snyggt!Halloj!
![]()
Sådär säger du till alla! Gubbtjusare där!Fasen så mycket bättre på din arm! Snyggt!
Jag har bara lånat den av en vän ett tag. Det är verkligen perky och jag tycker att det är värt pengarna de ber om detJag har sneglat lite på den, fast med vit tavla. Hur känns den? Är du nöjd?