Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Lite så är det ju.Jag som är synsvag (och gammal) har aldrig fattat grejen med skeleton
Vad är klockan?
Jag vet inte men den är cool![]()
Du kan få köpa min waldhoff vanguard v8 dark slate om du vill.Är lite sugen på en skeleton (som inte kostar skjortan). Hittade Bulova och Venezianico som både är under 10 000kr.
Någon som har något annat kul förslag?
![]()
![]()
Artefkt.
ngn som hoppat på kickstartern?
Vad tänker ni om denna?
![]()
Blir jag bannad här om jag smackar dit ett aluinlägg på den här?
Keramiskt har egentligen aldrig fallit mig i smaken.![]()
Ha! Satte just en squalelänk på min men det där är ju bättre. Vet du om den går att köpa separat?Halios öppet för beställning av Seaforth IV stål eller titan, nu med egen länk med snabbjustering av storlek. Finns i både vitt och rosa mm
![]()
![]()
yes, maila Jason är gör en "beställning" så hör han av sig när han har dem i hand. Han har uttryckt att han vill hitta en bra prisnivå för tidigare IV-ägare.Ha! Satte just en squalelänk på min men det där är ju bättre. Vet du om den går att köpa separat?![]()
Jag har redan mailat och frågat.yes, maila Jason är gör en "beställning" så hör han av sig när han har dem i hand. Han har uttryckt att han vill hitta en bra prisnivå för tidigare IV-ägare.
Fortfarande nöjd? Hör av sig annars![]()