Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp! Grymma klockor! Har haft en Vanuatu och jag ångrar att jag sålde den.Igår kom mailet från Helm som meddelade att det blivit min tur i kön och nu har jag blott 18 timmar kvar att bestämma mig för att köpa eller inteSka man, ska man inte? Varför, varför inte? Jag är i desperat behov av omoraliskt stöd
![]()
Blid från Helms hemsida
Om du inte köper vet du ju inte vad du missat. Så tjöööööp*Igår kom mailet från Helm som meddelade att det blivit min tur i kön och nu har jag blott 18 timmar kvar att bestämma mig för att köpa eller inteSka man, ska man inte? Varför, varför inte? Jag är i desperat behov av omoraliskt stöd
![]()
Blid från Helms hemsida
Jag jagar ständigt runt efter ngn microdykare för ”överkomliga” $499-$599 som inte har alltför mycket kompromisser, när en beggad Seiko 63mas egentligen är rätt svår att slå.Undrar om inte länk ändå är bäst
Jo, jag tror nog allt det.
Ända tills jag hittar något kul och byter igen
![]()
Den är för jäkla tjusig den där!Undrar om inte länk ändå är bäst
Jo, jag tror nog allt det.
Ända tills jag hittar något kul och byter igen
![]()
Kör! Mycket trevlig klocka.Tackar ödmjukast. Tycker den ser ut att sitta fint på dig och jag är verkligen förtjust i det verket som använder men tycker inte att nån av de tidigare klockorna det suttit i varit så tilltalande utifrån mina behov. Hade gärna sett den någon/några mm mindre på min handled och utifrån hur jag tänkt använda den men dina bilder avskräcker i vart fall inte.
Miket sniggt!Kör! Mycket trevlig klocka.
![]()
![]()
![]()
Titta där hamnade den
Väldigt tjusigt!Kör! Mycket trevlig klocka.
![]()
![]()
![]()