• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mycket snygg!
Extra plus för en så snygg bezel med välvd yta.
Hur är glaset? Framgår inte av bild om det är kupat eller nästan plant.
Snyggt det är med vit tavla och svart bezel, men läsbarheten kan bli suboptimal med silvriga visare mot vit tavla. Kanske jag skulle föredragit mörka visare till den vita, men annars riktigt fina alla varianterna.
Förmånligt kickstarter pris får man säga.
Lycka till!
Tack! Riktigt kul att höra att du gillar den! Glaset är ett kupat top hat-safirglas som adderar ungefär 1mm till klockans tjocklek, som totalt blir 12,20mm inklusive glaset. Jag håller med om att svarta visare och svarta minutmarkörer skulle kunna vara en bra idé för att öka läsbarheten, något att överväga för framtiden. Tack för input!

Jag kände faktiskt inte till Le Forban tidigare, men väldigt fin klocka. Kul att mina klockor kunde hjälpa till med valet för dagens klockval!

Om du har fler frågor eller funderingar, tveka inte att höra av dig. Önskar dig en trevlig helg! 😊
 
Ser bra ut! En fråga: kommer Kickstarter-klockan skeppas från inom EU, dvs är moms och allt på plats eller tillkommer det något för en svensk köpare?
Tack så mycket! Ja, klockorna kommer att skickas från Sverige. De tillverkas i Asien och kommer att genomgå kvalitetsgranskningar där, samt här i Sverige innan de skickas ut till kunder. Har lite kontrollbehov och det är väldigt viktigt för mig att de skickas efter att de noggrant granskats. 😄 Med det sagt så kommer endast frakt att tillkomma till priset, ca. 150-200kr.
 
San Martin önskar trevlig helg 😇
1000004004.jpg
 
Tillbaka
Topp