Cool den där, vad tycker du om den?Blå måndag med Zelos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool den där, vad tycker du om den?Blå måndag med Zelos
Min absoluta favoritklocka just nu. Bra storlek, djup tavla, mycket detaljerCool den där, vad tycker du om den?
Riktigt schysst den där. Gissar att det är den som nyss var ute till försäljning? Var själv sugen men nån annan var först på bollenBlå måndag med Zelos
Vet du vad den mäter L2L?Min absoluta favoritklocka just nu. Bra storlek, djup tavla, mycket detaljer
Nä, det var en annanRiktigt schysst den där. Gissar att det är den som nyss var ute till försäljning? Var själv sugen men nån annan var först på bollen
Vad har hänt?
Simmade lite bara, å lite bastu också. Kronan var i skruvad och allt. Fanskapet är inte tät. Har skrivit till Spinnaker, ska se vad de svarar.Vad har hänt?
Yes, fick med mig halva poolen hem känns det somSer ut som kondens?
Fan vad trist! Hoppas att de löser det åt dig.Simmade lite bara, å lite bastu också. Kronan var i skruvad och allt. Fanskapet är inte tät. Har skrivit till Spinnaker, ska se vad de svarar.
Tack, det gör det säkert.Fan vad trist! Hoppas att de löser det åt dig.
Ja, annars får du sälja den vidare som "Spinnaker Frost Edition: Unik dykare"Tack, det gör det säkert.
Haha, premium.Ja, annars får du sälja den vidare som "Spinnaker Frost Edition: Unik dykare"
Oj jeesus!Helsike det är inte lite vatten som tagit sig in.
Antar att denna är dödsdömd.
Ser riktigt bra ut!Blev den här idag som jag nyss bytt till mig. Väldigt välgjord men är inte 100 på att jag kommer överens med storleken (än iaf)
Ja, jag är beredd att hålla med, 45mm känns i största laget. Men måste erkänna att jag trivs bättre och bättre med den för varje dag även om vi inte är helt kompisar än. Däremot tror jag nästan att jag har svårare för hur tjock den är snarare än diametern. Ska ge den lite tid, tror att den kan vara en go' sommarklockaSer riktigt bra ut!
För egen del hade jag önskat att den var lite mindre. Har kommit fram till att min sweetspot är runt 40mm
Gör så! Den ser som sagt väldigt schysst ut och har dessutom väldigt bra specs. om man tänker på vad dom kostar.Ja, jag är beredd att hålla med, 45mm känns i största laget. Men måste erkänna att jag trivs bättre och bättre med den för varje dag även om vi inte är helt kompisar än. Däremot tror jag nästan att jag har svårare för hur tjock den är snarare än diametern. Ska ge den lite tid, tror att den kan vara en go' sommarklocka
Ja, jag är positivt överraskad över hur byggkvalitén känns initialt iaf. Länken är också bra och att man får med tre olika bezels i olika färger känns "lyxigt" i den prisklassen. Kommer säkert komma fler bilder framöverGör så! Den ser som sagt väldigt schysst ut och har dessutom väldigt bra specs. om man tänker på vad dom kostar.
Posta gärna fler bilder
Får man fråga vad det var med klockan som du inte gillade? (Och hur du upplevde kvalitet och utseende!)Tja gänget. Innan jag dunkar ut den på K&S, kollar jag om någon vill köpa en jävligt fin Alexander Vathos diver inför sommaren. Ropade in den från tradera för någon vecka sedan men den gör sig inte riktigt som jag tänkt på min handled. 1000:- plus frakt isåfall till någon av mina mikromärkes vänner därute. Inboxa mig!
Helsike det är inte lite vatten som tagit sig in.
Antar att denna är dödsdömd.
Snyggt, jag har haft en sån. Bra stabil klocka. Iof så har jag inte varit annat än supernöjd med Borealis.
Köpte precis en Borealis Scout Sniper. Rätt lik Marathon ...