Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Titanium?Har nog också lite mer klockor än nödvändigt egentligen men klart Orisen skulle få en typ lillebror när läget kändes rätt. Bättre på att köpa än att sälja ska sägas och vet inte riktigt hur jag ska kunna ändra på det.
![]()
En bekant har en och jag tycker den ser fin ut! Han bär den ofta och verkar nöjd med den.Nagon med erfarenhet av Tactical Frog? Lite sugen pa den har, tydligen version 4 for USD 189 pa Watchdives. Ar det vart pengarna?
![]()
Köpte precis en sådan blå utan datum v4 av en här som borde komma idagNagon med erfarenhet av Tactical Frog? Lite sugen pa den har, tydligen version 4 for USD 189 pa Watchdives. Ar det vart pengarna?
![]()
www.jacquesbianchi.com
Jupp, boett, länk och urtavla.Titanium?
Ja den var rolig! Blev sugen och började bygga upp ett argument till varför jag behöver en men förbeställningsfönstret var redan stängt. På gott och ontNu är det inte direkt läge för mig o lägga pengar på klockor men så släpper spinnaker den här skönheten, måste va mitt favorit micro märkre.
![]()
![]()
Riktigt fin!Jupp, boett, länk och urtavla.
Bra på NATOT!Nyförvärvet.
Valde 38 mm, sannolikt mest autentiskt och valde akrylglas istället för safirglas. Mer repkänsligt visst, men mycket vackrare. Och klockan i sig är ju ingen arbets-beater.
Olika bandkombinationer.
![]()
![]()
![]()
Har du öppen eller stängd baksida?Nyförvärvet.
Valde 38 mm, sannolikt mest autentiskt och valde akrylglas istället för safirglas. Mer repkänsligt visst, men mycket vackrare. Och klockan i sig är ju ingen arbets-beater.
Olika bandkombinationer.
![]()
![]()
![]()
Riktigt nice den där! Vart sugen i många år, grattis till köpet!Nyförvärvet.
Olika bandkombinationer.
![]()
![]()
![]()
Har du öppen eller stängd baksida?![]()
Jag har haft span på en sån här i säkert 3-4 år men inte kommit till skott. Det har kommit andra inköp emellan. Det är ju knappast ekonomin som hindrat. 1350 kr från AliExpress inklusive frakt.Riktigt nice den där! Vart sugen i många år, grattis till köpet!
Vart köpte du?
Typ?Jag har haft span på en sån här i säkert 3-4 år men inte kommit till skott. Det har kommit andra inköp emellan. Det är ju knappast ekonomin som hindrat. 1350 kr från AliExpress inklusive frakt.
Det är glasbaksida på den. Det är ju ett riktigt vackert verk att titta på.
![]()
Vad jag inte riktigt begriper är varför de med acrylglas anses ha 19 juveler medan de med safir anses ha 21 juveler. Finns ju även bilder på 22 zuan. Men vad jag förstått är det ju samma verk i alla oavsett glas eller 38, 40 eller 42 mm.
Någon som har rimlig förklaring till det?![]()
Och så en halloween posering.
![]()
Nu ska jag ta och beställa ett brunt bunt med lite mer retro-look än den svarta jag har på nu.
Ska även ge NATO-bandet en ärlig chans innan det hamnar i "ge bort högen".
Just 1963 överlag har det ju varit sjukt mycket snack om de är äkta eller inte, även fast man beställer från "rätt" sida. Vi hade någon i OWGM som grottade i om hans var äkta eller ej.Jag har haft span på en sån här i säkert 3-4 år men inte kommit till skott. Det har kommit andra inköp emellan. Det är ju knappast ekonomin som hindrat. 1350 kr från AliExpress inklusive frakt.
Det är glasbaksida på den. Det är ju ett riktigt vackert verk att titta på.
![]()
Vad jag inte riktigt begriper är varför de med acrylglas anses ha 19 juveler medan de med safir anses ha 21 juveler. Finns ju även bilder på 22 zuan. Men vad jag förstått är det ju samma verk i alla oavsett glas eller 38, 40 eller 42 mm.
Någon som har rimlig förklaring till det?![]()
Och så en halloween posering.
![]()
Nu ska jag ta och beställa ett brunt bunt med lite mer retro-look än den svarta jag har på nu.
Long time no see!
Fick hem denna billigt i veckan, klart kvalitativ!
![]()
Köpte den faktiskt här på forumet för ~700:-Den där såg ju sköjig ut! Vad gick den på? Har suktat efter en röd dykare..
Vet inte vad det är för ref men morsan fick denna gratis av en granne o gav den till mig. Bytte batteri o slängde på ett skramligt jubilee. Ganska nöjd endå
![]()