• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nya kläder på min GMT. Ville testa Barton och beställde tyvärr bara ett. Men herre vilken kvalité. Två storleker på bandet följer med. Något böjda i änden så dom lägger sig perfekt. Ett lås i slutet av bandet gör att inget sticker ut. Quick release.

Blir lätt fler sådan. Synd bara att de inte finns inom EU.

IMG_20190624_155138.jpg

Nya kläder på min GMT. Ville testa Barton och beställde tyvärr bara ett. Men herre vilken kvalité. Två storleker på bandet följer med. Något böjda i änden så dom lägger sig perfekt. Ett lås i slutet av bandet gör att inget sticker ut. Quick release.

IMG_20190624_155138.jpg
Fast, gick dom inte att beställa från Amazon.uk?

Fast, gick dom inte att beställa från Amazon.uk?
Jo, det gör dom. Men jag förstod inte riktigt om det ändå går via Barton dvs väntetid hos tullen. Eller har missuppfattat? Annars är det strålers. Ska ha en grön också.
Mina band från Barton fastnade 12/6 och verkar sitta fast där än. Om det går att beställa från Amazon.uk rekommenderar jag det istället.
Beställde mina från amazon.uk och dom fastnade inte. Beställt ännu ett till innan midsommar och det verkar komma imorgon utan att fastna i tullen :)
Håller med om banden, vilken kvalité för priset! Quick-release, två storlekar, böjd vid bandhorn och låset vid flärpen :)

Beställde mina från amazon.uk och dom fastnade inte. Beställt ännu ett till innan midsommar och det verkar komma imorgon utan att fastna i tullen :)
Håller med om banden, vilken kvalité för priset! Quick-release, två storlekar, böjd vid bandhorn och låset vid flärpen :)

Ja, grymt! Då kanske dom har ett lager här :) Moms har jag inga problem med, men fan att man ska behöva vänta. Helt sjukt.

IMG_20190624_155138.jpg
Fick även hem ett Burton för ett par vacker sedan,och jag är ingen gummi kille egentligen,men jag blev glatt överraskad

• Like
Reactions: FOQ
Jag har samma problem med min v1, men jag orkar nog inte skicka tillbaka den
Åhfåglan. Konstigt det där. De har iaf en fantastisk service om problem dyker upp (så du borde lätt få en ny), men tråkigt om QC brustit.
Edit: De skickade den lagade utan att be om den nya (med issuen) tillbaka, så har en helkajk hemma med. Om någon behöver delar/är sugen på att plocka isär.

Tillbaka
Topp