Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin den där! Schysst kombo med vitt band också !Damaskon fick hänga med på en båttur i smögen
Ja, jag börjar gilla det mer och mer.. Sommar feelingRiktigt fin den där! Schysst kombo med vitt band också !
Drakskepp på baksidanSer ut som om att Richard LeGrand har släppt nya dinkor i compressor stil. Tyckte att de såg ganska trevliga ut och priset var det inget fel på heller. Dessutom ganska uppfriskande att det går att beställa klockorna direkt utan att behöva stödja dem på Kickstarter/Indiegogo och sen behöva vänta ett halvår eller mer innan man får klockan.
https://www.richardlegrand.com/shop
Rätt trevlig ändå! Som Birchgrove säger så tilltalade de blå mig mest.Ser ut som om att Richard LeGrand har släppt nya dinkor i compressor stil. Tyckte att de såg ganska trevliga ut och priset var det inget fel på heller. Dessutom ganska uppfriskande att det går att beställa klockorna direkt utan att behöva stödja dem på Kickstarter/Indiegogo och sen behöva vänta ett halvår eller mer innan man får klockan.
https://www.richardlegrand.com/shop
Tjenare allihop! Min Retrospect ligger nu ute, och i annonsen förklarar jag även allt back and forth jag haft med Nodus och varför jag kränger billigt som fåglan. Självfallet finns det en liten rabatt för ni bröder i mikrotråden med Ha en go dag! https://klocksnack.se/threads/nodus-retrospect-v-1.114917/#post-2900510
Fan, gick för fort. Skulle vilja testa.
Någon i tråden som knep?
Den som högg Nodusen av @hammermountain gjorde en riktigt bra deal!
Grattis!
Absolut!Hör av dig när den ska flippas!
Du var liiite snabbare än jag. Tror jag var tvåa på bollen och då tycker jag ändå att jag var hyfsat snabb
Jag har missat så många försäljningar som jag varit sugen på nu, både här och på Ebay så det var banne mig dags att jag var först!Du var liiite snabbare än jag. Tror jag var tvåa på bollen och då tycker jag ändå att jag var hyfsat snabb
Inte förvånad Gäller att vara snabb, inte en av mina färdigheter dock
Vad menar du med det..?Inte förvånad Gäller att vara snabb, inte en av mina färdigheter dock
"Early worm gets the Nodus. Later worms get snorbilliga stålsportsrollar under listpris?"Vad menar du med det..?
Haha, exakt! Vem vill ha det senare..?"Early worm gets the Nodus. Later worms get snorbilliga stålsportsrollar under listpris?"
Tittade på den där rätt mycket förut. Verkligen en fin dressare.Skaffade mig en Melbourne Portsea för några månader sedan. En riktigt trevlig "dressare". Gillar att den har 100m WR och boettlocket är ett av de trevligare jag sett i prisklassen. Kan helt klart rekommenderas om man letar efter något liknande. Tyvärr har den inte fått allt för mycket handledstid.
Riktigt snygg! Törs man fråga varför den inte får mer tid på handleden?Skaffade mig en Melbourne Portsea för några månader sedan. En riktigt trevlig "dressare". Gillar att den har 100m WR och boettlocket är ett av de trevligare jag sett i prisklassen. Kan helt klart rekommenderas om man letar efter något liknande. Tyvärr har den inte fått allt för mycket handledstid.
Tackar!Riktigt snygg! Törs man fråga varför den inte får mer tid på handleden?
Alltså är något speciellt med T-Swiss Made - T markeringar. Råsnygg bild med, man!
Fan den där vill jag ha..
Gäller att vara snabb Sjukt nice, gillar storleken. 37mm i diameter och bara 9mm tjock. Svår att klå en ny Squale för 2800kr men det känns att den är ihopplockad på en budget och länken får en skx-länk att framstå som ett mästerverk kvalitets och teknikmässigt Men vad gör det när man ser ut som a million bucks på strandenFan den där vill jag ha..
Tack tack Det har blivit standardbilden jag tar först för att få min Snupps att matchaAlltså är något speciellt med T-Swiss Made - T markeringar. Råsnygg bild med, man!