Ja, den är riktigt trevlig.Den där är riktigt jäkla snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den är riktigt trevlig.Den där är riktigt jäkla snygg!
Det gör det! Har beställt många därMina band från Barton fastnade 12/6 och verkar sitta fast där än. Om det går att beställa från Amazon.uk rekommenderar jag det istället.
Shit!! Mitt drömdyk! Har du gjort det?Lite dykbilder från Silfra vore najs. Inte alla som har 200 meter sikt
Nix, men definitivt ett bucket list-dyk jag kommer att göra.Shit!! Mitt drömdyk! Har du gjort det?
Sweet någon aning om pris?Nix, men definitivt ett bucket list-dyk jag kommer att göra.
Oceanic Tech vill jag minnas fixade dykresor dit för 10-11 tusen, men de har kursat. Har inte kollat vilka som kör dykresor dit nu. Jag har snöat in på fridykning så kollen är inte vad den borde vara på bubbeldyk.Sweet någon aning om pris?
Fick ett infall att kolla om det har kommit några användarbilder av Tusenö Blackwater.
Oof, aj mina ögon.. tur att man lät bli den här. Note to self, köp inte en (dyr) klocka som inte har användarbilder eller reviews än.
Fyfan.. Ser ju riktigt illa utFick ett infall att kolla om det har kommit några användarbilder av Tusenö Blackwater.
Oof, aj mina ögon.. tur att man lät bli den här. Note to self, köp inte en (dyr) klocka som inte har användarbilder eller reviews än.
Kostade €250 mer för att beställa utan kronskydd. Känns inte riktigt värt det? 13 500 kr med kronskydd och mer än 15 för utan...Bilder är ju roligt, så jag tog mig friheten att göra såhär:
Jag säger utan @levman
Lite mer "pop" med röda detaljer på lumepip och sekundvisare
Herre min skapare . Knappt godkänt i prototypstadiet ens.Fick ett infall att kolla om det har kommit några användarbilder av Tusenö Blackwater.
Vattnet där kan beskrivas som själva definitionen av ISKALLT !Nix, men definitivt ett bucket list-dyk jag kommer att göra.
Orimlig prissättning att hålla på som dom verkar göra. Antingen har man olika alternativ för samma peng, eller så skiter man i att en massa alternativ. Sånt där hade kunnat få mig att skita i att köpa klockan.Kostade €250 mer för att beställa utan kronskydd. Känns inte riktigt värt det? 13 500 kr med kronskydd och mer än 15 för utan...
Mhm, det var lite lustigt och här var förklaringen:Orimlig prissättning att hålla på som dom verkar göra. Antingen har man olika alternativ för samma peng, eller så skiter man i att en massa alternativ. Sånt där hade kunnat få mig att skita i att köpa klockan.
Fick ett infall att kolla om det har kommit några användarbilder av Tusenö Blackwater.
Snygg, grattisDå plingade det på dörren för en stund sedan och DHL kom med paket,beställde Onsdag kväll så det gick fort med tanke på röda dagar.
Phoibos Wavemaster v2
Låda i något tyg
Väl inplastad
Kort och manual
Efter att jag känt på klockan en stund gick jag och kollade lume som hade laddat direkt.
En närbild:
Orange ska förespråka solen
Det ljusblå himmelen
Vågorna havet
Signerad krona med senaste logon
Snyggt case tycker jag
Länken är plastad och okortad men skulle tro att den är oerhört följsam.
Phoibos pryder låset,
milled deployment clasp with double push buttons and flip.
22mm lug.
Keramisk insert Ar coating och sapphire
En klocka som kanske inte är stilig men rolig att se på med en del detaljer,och som inte kostar skjortan med sina 2575kr +100kr i frakt.
TackarSnygg, grattis
Ja, grymt! Då kanske dom har ett lager här Moms har jag inga problem med, men fan att man ska behöva vänta. Helt sjukt.
O jeesus, jag som var så nära att köpa. Har till och med sökt efter en nu i efterhand. Vad lessen jag blir. Tyckte de såg så sjukt nice ut. De kostade 10 K . Nu släpper jag det med gott samveteFick ett infall att kolla om det har kommit några användarbilder av Tusenö Blackwater.
Spillerill, men jag tror att det kan vara tvärtom. Alla promobilder har varit med späda modeller. Den lite stadigare kaptenen på länkad IG-bild verkar trycka ut första länkarna till max, och sen när mittlänk och H-länk nr 2 ska börja slutta nedåt går det käpprätt åt sagolandJa jäklar det såg inte klokt ut! Om det är så för alla borde de nästan skämmas för att ha släppt den alternativt behövs en rejäl skogshuggarhandled för att kunna fylla ut den
Lite så, eller hur. Och som nämndes ovan med handledsstorlek så blir nog den här inget för dig tyvärr, du har helt klart grövre handleder än modellerna.O jeesus, jag som var så nära att köpa. Har till och med sökt efter en nu i efterhand. Vad lessen jag blir. Tyckte de såg så sjukt nice ut. De kostade 10 K . Nu släpper jag det med gott samvete
Beställde två Barton i veckan via Amazon.uk och som jag fattar det är det Amazon jag köpt av inte Barton. Plus det skickas med Royal Mail.
Oj va fin.God morgon! Fortsätter med Aquascaphen på, men prövar nu med tropicbandet. Sitter som en snäcka på armen och det tyckte även sambon som knappt ville ta av den igår då hon prövade den