• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Funderar på att köpa ett mesharmband till min Spinnaker Fleuss och har kollat in Watchgeckos Milanese Mesh som jag har förstått ska vara bra pang för pengen. Åsikter på det? Finns det bättre och billigare?
Sen är ju frågan om jag ska köra på polerat eller borstat mesh?

Vi kör rakbladslänk idag, men kan det va värt om det är lume i :p
IMG_20190625_172727.jpg

Haha ja exakt, nästa var hur ska jag kunna avsluta träningen ;) Man blir ju helt handlingsförlamad när det är ens dominanta arm som blir påverkad, enda trösten är att det är vänster jag bär klockan på. Går ju för f_n inte att lyfta armen ens en gång :arghh:
Låter för jävligt. Jag har haft bristning i bröstet efter lite för tunga flies, det suger :(

Låter för jävligt. Jag har haft bristning i bröstet efter lite för tunga flies, det suger :(
Det här var värre än vad jag är van vid, jag har haft besvär med min högra axel från december vilket resulterat i att jag inte kan göra pull-ups ordentligt utan måste utföra dom med supinerat grepp, jag kör dessutom Crossfit och idag gick det lite för fort så när jag hoppade efter stången fick jag inget bra grepp och både kände och såg hur det small till i fästet med resultatet av att all styrka försvann ur höger arm. Nu jä_lar anamma ömmar det något rejält i armen, nåja nu är det ren vila med en massa koncentration på mina nyförvärv som gäller och om ett par, tre dagar ett besök hos naprapat som får gå igenom med laser, ström och massage :D En fördel finns det och det är att man får sitta i lugn och ro på KS utan att frugan bränner hål i bakhuvudet på en med sin blick :rolleyes:

Sorry för OT

Haha Jag får göra så gott jag kan, var på gymmet idag och fick en rejäl bristning i höger biceps. Jag kan knappt röra armen men något ska jag nog kunna knåpa ihop :) vilket fall så kommer mina bilder alltid upp i denna tråd först :D
”Säg mig doktorn, kommer jag kunna ta handledsskott på mina klockor och lägga ut på nätet? Inte det? Söv mig tills det är läkt tack.”

Tillbaka
Topp