Ajjemen Klocksnack15Har vi någon ks rabatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ajjemen Klocksnack15Har vi någon ks rabatt?
Grymtklocksnack15
Går dessutom bra att bada med.Tillverkaren är Hadley-Roma och detta är cordura.
Mycket bra kvalitet på deras canvas/cordura-band.
Ruggigt bekväma när man har kört in dom lite.
Kul att dom säljs här nu då dom annars har varit lite halvsvåra att få tag på.
Ojoj! De var fina. Hoppas du blir nöjd.Jag är orimligt sugen på en blå/gilt själv. Men har en Meraud Bonaire som kommer nästa månad så får nog hejda mig
Det verkar vara för högt tryck på Baltics hemsida, den funkar inte iaf.Ojoj! De var fina. Hoppas du blir nöjd.
Vi får se om jag lägger nån beställning på en Baltic om ca 25 min. Jag tycker den svartvita är bäst.
Testa igen nu. Jag kunde lägga en i köpkorgen iallafallDet verkar vara för högt tryck på Baltics hemsida, den funkar inte iaf.
Så det blir nog ingen Aquascaphe för mig idag.
Det verkar vara för högt tryck på Baltics hemsida, den funkar inte iaf.
Så det blir nog ingen Aquascaphe för mig idag.
Testa igen nu. Jag kunde lägga en i köpkorgen iallafall
ImorgonBorde inte Squale Pepsin dyka upp snart (typ idag) @M26
Jag vill se bilder!
Du kör en unboxing i den här tråden först va? Så vi får känna oss speciellaImorgon
Haha Jag får göra så gott jag kan, var på gymmet idag och fick en rejäl bristning i höger biceps. Jag kan knappt röra armen men något ska jag nog kunna knåpa ihop vilket fall så kommer mina bilder alltid upp i denna tråd förstDu kör en unboxing i den här tråden först va? Så vi får känna oss speciella
Din första tanke var: "hur ska jag nu ta wristshots" antar jag?Haha Jag får göra så gott jag kan, var på gymmet idag och fick en rejäl bristning i höger biceps. Jag kan knappt röra armen men något ska jag nog kunna knåpa ihop vilket fall så kommer mina bilder alltid upp i denna tråd först
Haha ja exakt, nästa var hur ska jag kunna avsluta träningen Man blir ju helt handlingsförlamad när det är ens dominanta arm som blir påverkad, enda trösten är att det är vänster jag bär klockan på. Går ju för f_n inte att lyfta armen ens en gångDin första tanke var: "hur ska jag nu ta wristshots" antar jag?
Låter för jävligt. Jag har haft bristning i bröstet efter lite för tunga flies, det sugerHaha ja exakt, nästa var hur ska jag kunna avsluta träningen Man blir ju helt handlingsförlamad när det är ens dominanta arm som blir påverkad, enda trösten är att det är vänster jag bär klockan på. Går ju för f_n inte att lyfta armen ens en gång
Det ser vi mycket fram mot. Minst 50-60 bilder i olika vinklar, ljus och miljöer. Samt en liten första-text på ca 3000 ordImorgon
Det här var värre än vad jag är van vid, jag har haft besvär med min högra axel från december vilket resulterat i att jag inte kan göra pull-ups ordentligt utan måste utföra dom med supinerat grepp, jag kör dessutom Crossfit och idag gick det lite för fort så när jag hoppade efter stången fick jag inget bra grepp och både kände och såg hur det small till i fästet med resultatet av att all styrka försvann ur höger arm. Nu jä_lar anamma ömmar det något rejält i armen, nåja nu är det ren vila med en massa koncentration på mina nyförvärv som gäller och om ett par, tre dagar ett besök hos naprapat som får gå igenom med laser, ström och massage En fördel finns det och det är att man får sitta i lugn och ro på KS utan att frugan bränner hål i bakhuvudet på en med sin blickLåter för jävligt. Jag har haft bristning i bröstet efter lite för tunga flies, det suger
”Säg mig doktorn, kommer jag kunna ta handledsskott på mina klockor och lägga ut på nätet? Inte det? Söv mig tills det är läkt tack.”Haha Jag får göra så gott jag kan, var på gymmet idag och fick en rejäl bristning i höger biceps. Jag kan knappt röra armen men något ska jag nog kunna knåpa ihop vilket fall så kommer mina bilder alltid upp i denna tråd först
Snyggt, är det quick release på deras canvas med?Till slut kom banden från Barton. Först ut blev det här...
Yes sir, Jag har tre st oanvända 22mm. Ett svart, ett blått och ett grönt om någon skulle vara intresserad.Snyggt, är det quick release på deras canvas med?
Riktigt snygga band! Hade jag haft någon klocka att ha det på så hade jag tagit ett direkt.Yes sir, Jag har tre st oanvända 22mm. Ett svart, ett blått och ett grönt om någon skulle vara intresserad.
Grattis ! Mycket bra och som du säger så helt klart bäst på länk.Idag kom ett paket.
Den är lätt värd pengarna! Och enligt mig bäst på länk.
(Ringen är ställd att passa tiden på tvätten)
Tack. Den kostar väl som en Skx men är ju 1000 ggr trevligare. 100 ggr iafGrattis ! Mycket bra och som du säger så helt klart bäst på länk.