Cws nya moon? Dreglar lite här hemma men tok dyr tyvärr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, nej det är det inte, men jag skrev det med glimten i ögat eftersom jag köpte för 400spänn ink frakt Köpte dessutom två, fast den andra är inte ny och med ett handjagat Peseux 7001 i stället för kvarts. Båda är dock från innan Invicta blev vad det är idag.
Väldigt fin klocka! För mig är det en fullträff, bortsett priset.Cws nya moon? Dreglar lite här hemma men tok dyr tyvärr
Känner precis likandant vill ha känslan är stor! Men dras ner av priset.Väldigt fin klocka! För mig är det en fullträff, bortsett priset.
Tack! Tycker jag med. Det var bättre förrDen där var ju cool!
Men tänk dig reaktionerna när du rullar upp trollkarlsärmen på stranden och flashar den där sista Invictan. Vilka blickar.Tack! Tycker jag med. Det var bättre förr
Hittar jag en för minst 99,5% under list så provar jag gärnaMen tänk dig reaktionerna när du rullar upp trollkarlsärmen på stranden och flashar den där sista Invictan. Vilka blickar.
Cws nya moon? Dreglar lite här hemma men tok dyr tyvärr
Den där är bra! Riktigt bra!Växlar om till Aquis!!
Woho! Grattis man! StörtballSå. Sjukt. Cool
Wotd. Br-onsdag. Har fått testa 17 gradigt havsvatten. Tyckte det var kallt... och salt . Ger igen genom att lämna blåaktiga avlagringar på armen. Fortfarande lite sur i armbandet. Men ska man bli fin får man lida pin. Får se om det blir nån patina nu .
Tack, första bronset, den ska prövas i sommar . Vid Kungshamn, Bohuslän eller i skärgården utanför.Sjukt fin klocka det där. Har varit en keepern för dig Var badades det om man får fråga?
Tack, första bronset, den ska prövas i sommar . Vid Kungshamn, Bohuslän eller i skärgården utanför.
Den där är bra! Riktigt bra!
Så sjukt nice med Bohuslän! Försöker med en tripp dit varje sommar med familjen, trots att vi har tillgång till Varberg både hos svärisar och min mamma och pappa.
Blir roligt att se om du får till sån där grön patina! Jag har insett att kanske brons är vad som saknas just nu, men har svårt att behålla dom av någon anledning. Tjusningen försvinner ganska fort.
Zelos har ju en rolig på ingång, men en låda till med boxar och grejor från Zelos känns som det blir för mycket (värsta lyxproblemet?).
Väldigt fint söder över också, fast helt annorlunda. Och havet är havet både där och här, härligt. Men detta är nog platsen på jorden för mej...sommarhalvåret Gillar värme. Ska jobba lite med patinan får vi se hur det går. @Lindellc gjorde ett tappert försök och har en rolig bild på den.
Gillar Zelos skarpt. Har hovrat över grön horizon brons för att kanske byta denna men denna OM står sig riktigt bra mot det den ställs emot, inte minst om man beaktar prislappen. Dessutom tycker jag det är en av de snyggaste rena dykare jag sett i brons och formatet passar mej riktigt bra. Men allt brukar ju gå över i sinom tid och det är ju inte många som är kvar sen några år tillbaka..
Kör. Kör. KÖÖÖÖÖR!Ja, det är något alldeles speciellt med Bohuslän. Jag gillar att fiska Makrill och det är rätt najs att göra det i Bohuslän. Särskilt vid solnedgång.
Mmm grön GMT i brons. Det är en grym combo! Sen ett schysst canvas på det!
Kul att du frågar för jag har precis monterat den! Sitter som en smäck och då är det fortfarande två hål kvar på microjusteringen.@MaBr slänger du upp lite mer bilder på Nodus?
Får du länken runt handleden eller ska du beställa nytt? Länken verkar så sjukt fin.
Grattis ! Ser grymt trevlig ut. Är lite avis påKul att du frågar för jag har precis monterat den! Sitter som en smäck och då är det fortfarande två hål kvar på microjusteringen.
Tack! Är grymt nöjd med den. Länken är riktigt bra faktiskt.Grattis ! Ser grymt trevlig ut. Är lite avis på
h-länken.