Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är man proppmättDen ser ut att göra ett utmärkt jobb.
Jag blir sugen på både grill och klockan .
Snyggt tkr jag!!Haha jag har precis hunnit ta några snabba bilder och bilder som jag var i färd med att lägga upp. Det jag har noterat hittills är att storleken är ju helt klart perfekt och boettens form betydligt bättre och närmare originalet än t.ex. Steinhart. Färgen på ringen är jag lite tveksam till, den blå är riktigt bra och ser klart och tydligt att det är keramik medan den röda har en hel del att önska då den framstår som metallisk nästan som att man hade satt på ett rött folie och jag är inte så säker att jag gillar det. Även Jubeleen har en del att önska, tycker den påminner mer om de gamla Jubilee armbanden som följde med OG Pepsin även om det här är solida ändlänkar, Steinhart's känns betydligt robustare och mer påkostade. Observera att bilderna är tagna i dåligt ljus och i all hast utan justerad länk
Har en plats över iaf, ev. två om turtle får gå men vet inte...
Skulle ju klara mig på 011, tisell och Hamtun men Shark divern är ändå härlig (trots något klossig) och turtle en bra beater. Samt trevligt ha lite fler klockor
Snyggt!Haha jag har precis hunnit ta några snabba bilder och bilder som jag var i färd med att lägga upp. Det jag har noterat hittills är att storleken är ju helt klart perfekt och boettens form betydligt bättre och närmare originalet än t.ex. Steinhart. Färgen på ringen är jag lite tveksam till, den blå är riktigt bra och ser klart och tydligt att det är keramik medan den röda har en hel del att önska då den framstår som metallisk nästan som att man hade satt på ett rött folie och jag är inte så säker att jag gillar det. Även Jubeleen har en del att önska, tycker den påminner mer om de gamla Jubilee armbanden som följde med OG Pepsin även om det här är solida ändlänkar, Steinhart's känns betydligt robustare och mer påkostade. Observera att bilderna är tagna i dåligt ljus och i all hast utan justerad länk
En gedigen samling sommarklockor
Trevlig samling!
Vilken storleksvariant är det på din Shark diver?
Det tycker jag med, frågan är vilka som håller i höst
Det är 42mm versionen
Anar jag en grön Tisell?Jaha, så fort klocklådan börjar bli tom så ska man tvingas till ett nytt köp igen .
Inget märkvärdigt alls men en
premium-superaffordable-deluxe i trevlig färgsättning. Kan man få för mycket sånt?
Om Postnord skärper sig så är helgen räddad. .
Ös på med fler bilder !!Sternglas Junis 38mm. En veckas leveranstid från Tyskland och en riktigt enkel och trevlig bekantskap. Din GJ är inte dum den heller. Riktigt snygg!
Ordningen återställd!Fördärvad av "Toolig"-tråden har jag utrustat Steinharten med NATO med någon form av single pass. Men jubileen åker på så snart jag är hemma igen, tror jag. Rent bekvämlighetsmässigt är det dock svårslaget.
Kul att du frågar för jag har precis monterat den! Sitter som en smäck och då är det fortfarande två hål kvar på microjusteringen.
Det var skönt att seOrdningen återställd!
Det är en trevlig sammansättning.
Makrillen är skyddad i år om jag fattat rätt. Nåt med sjunkande bestånd.
Riktigt bekvämt med länken måste jag säga. Tavlan är rolig för den drar åt det lila hållet i solen men i skugga så ser den djupt blå ut. I solen så är det också tydligt att det är sunburst men annars ser den matt ut. Vet inte hur de har lyckats med det men effekten är cool!Så grym! Avis som fasen. Sitter som ett smäck!
Bra francos!Det är en konst att ta WS med en dotter sovandes på en
Fan, jag är sämst på hemlisar .Anar jag en grön Tisell?
Inte micro men hyfsat affordable. Miniturtle på strapcode angus jubilee.
Oui, sjukt ball!Bra francos!
Haha, ett bra namn.Fan, jag är sämst på hemlisar .
Du har precis döpt dig själv till
Sherlock Birchgrove .
Nix, men en grå Corbeau, bytes mot typ vad som helstNågon här som har en Nezumi Voiture? Jag är super intresserad av att köpa den då!
Vad räknas till "typ vad som helst"?Nix, men en grå Corbeau, bytes mot typ vad som helst
Grönt är skönt och samtidigt grymt på klockor så det får man inte för mycket av .Haha, ett bra namn.
Beställde du från Korea eller den europeiska sidan? Jag vill också ha en
Edit: En grön Squale OCH en grön Tisell?! Det går inte alls. Bäst du säljer Tisellen till mig istället
Ja vars, grönt är skönt! Jag måste nog skaffa en. Hoppas jag med kan hitta en bra begåvadGrönt är skönt och samtidigt grymt på klockor så det får man inte för mycket av .
Hittade faktiskt en näst intill oanvänd och i nyskick här på forumet så det blev en beggad.
Lite tur så det får bli en extra rad på Euro jackpott på fredag .
Om den mot förmodan skulle lämna så ska jag ha dig i åtanke. Vet dock inte om min är särskilt begåvad men jag förmodar att du menar begagnadJa vars, grönt är skönt! Jag måste nog skaffa en. Hoppas jag med kan hitta en bra begåvad